aaaaaaaaaaaJOHN_DEERE1

Poszli rolnikom na rękę

Polskim Zakładom Zbożowym w Brzegu NIK zarzuca nadużycia podczas skupu interwencyjnego zboża.Nie ma jeszcze wprawdzie oficjalnego raportu pokontrolnego NIK, ale wyniki kontroli przeciekły do

3 marca 2003

Cła, SSG, kontyngenty taryfowe

Do lipca 1995 roku  Unia stosowała opłaty wyrównawcze i ceny śluzy, które w ramach ustaleń RU GATT, przeliczono na cła równe średniej wysokości opłat wyrównawczych w latach 1986-88. Cła

3 marca 2003

Instrumenty polityki handlowej

Cła, SSG, kontyngenty taryfowe Subsydia eksportowe Licencje importowe i

3 marca 2003

Wymogi dla ubojni i przetwórni

Do obowiązków ubojni/przetwórni należy:  kontrola prawidłowości sposobu chowu i żywienia drobiu u producentów; klasyfikacja na klasy handlowe A i B; klasyfikacja mięsa

3 marca 2003

Normy handlowe na mięso drobiowe

Normy handlowe na mięso drobiowe przyczyniają się do poprawy jakości tego gatunku mięsa i ułatwiają jego sprzedaż. Zatem w interesie producenta, handlu i konsumenta leży stosowanie tych norm.

3 marca 2003

Normy handlowe i wymogi dla producentów żywca drobiowego

Rynek mięsa drobiowego w Unii Europejskiej jest regulowany głównie przez Rozporządzenie Rady 2777/75 dotyczące standardów marketingowych. Kolejne dwa Rozporządzenia Rady (EWG) 1906/90 i

3 marca 2003

Minimalne kryteria chowu drobiu w produkcji jaj spożywczych

Od 1 stycznia 2002 roku weszły w życie nowe postanowienia Dyrektywy Rady 1999/74/EC z 19 lipca 1999 roku ustalające minimalne standardy służące ochronie kur niosek. Wyznacza ona standardy dla

3 marca 2003

Wymogi dla zakładów pakowania jaj

Zakłady pakowania jaj są obowiązane przepisami Unii Europejskiej do prowadzenia obowiązkowej ewidencji obejmującej:  nazwę i adres producentów jaj, którzy po uprzedniej kontroli

3 marca 2003

Obowiązki producentów jaj

Do obowiązków producentów jaj należy:  oznaczenie jaj: data zniesienia i ewentualnie informacja na temat systemu chowu dla partii jaj dostarczonych z fermy do zbiornicy/zakładu

3 marca 2003

Klasy jaj

Prowadzenie oznakowania jaj według klas daje informacje dla odbiorców rynkowych, w tym też konsumentów, co do ich jakości (świeżości, wagi, producenta itp.). Wyróżnia się następujące klasy

3 marca 2003
Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę