MERCOSUR1
TSW_XV_2025

Cydrownia S.A. buduje społeczność miłośników cydru

9 listopada 2016
Cydrownia S.A. buduje społeczność miłośników cydru

Cydrownia S.A. – niezależny producent cydru – zakończyła pierwszy miesiąc Akcji Cydr, czyli pierwszego w Polsce projektu equity crowdfundingowego na rynku cydru, w ramach którego wyemitowała 28 września 13,4 tys. akcji, każda o wartości 30 zł. Firmie, a tym samym rozwijającej się branży, zaufało już ponad 100 nowych współwłaścicieli, którzy zainwestowali łącznie przeszło 50 tys. zł.


Cydrownia S.A., która jest właścicielem marek Cider Inn, Dzik Polski Cydr oraz Cydr Grójecki, realizuje crowdfundingową Akcję Cydr poprzez platformę Beesfund.com. Firma wyemitowała akcje o łącznej wartości 402 tys. zł. Sprzedaż udziałów potrwa do końca listopada. Nowi współwłaściciele Cydrowni zyskują, poza imiennymi akcjami Spółki, zniżki przy zakupie cydru, markowe gadżety oraz możliwość partycypacji w przyszłych zyskach firmy.


Jak dotąd firma zyskała ponad 100 inwestorów. – Poprzez społecznościowe finansowanie udziałowe chcemy przede wszystkim zbudować społeczność miłośników cydru – swoistą sieć ambasadorów, którzy będą upowszechniać konsumpcję polskiego cydru. Dlatego cieszy nas fakt, że liczba osób, które przyłączyły się do Cydrowni przekroczyła już „magiczną” setkę i stale rośnie - mówi Robert Sieradzki, prezes zarządu Cydrownia S.A.


#AkcjaCydr ma na celu umożliwienie Cydrowni S.A. intensyfikację produkcji i dystrybucji polskiego cydru, m.in. poprzez wprowadzenie na ogólnopolski rynek tysiąca „Regałów – Przewodników Cydrowych”. Nowy koncept sprzedażowy pozwoli na efektywną ekspozycję oferty cydrów oraz ułatwi decyzję zakupową u klientów. Przedsięwzięcie służy też promocji polskiego cydru oraz budowaniu jego silnej marki wśród rodzimych konsumentów - zwłaszcza wobec sprzyjającej koniunktury, optymistycznych prognoz dotyczących rynku cydru oraz rosnącego zainteresowania lokalnymi markami.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


O firmie Cydrownia S.A.

Cydrownia wytwarza i sprzedaje trzy znane marki polskiego cydru: Cider Inn  (lider segmentu premium), Dzik Polski Cydr (lider cydru w KEG-ach) i Cydr Grójecki. Jest jedynym producentem cydru w Polsce, który ma marki w każdym segmencie rynku: premium, lifestyle i ekonomicznym. Do dynamicznego rozwoju Cydrowni przyczynia się niewątpliwie jej zespół, tworzony przez ekspertów z wieloletnim dorobkiem biznesowym. Poza Robertem Sieradzkim, Prezesem Zarządu, akcjonariuszami Spółki są: Marek Kapuściński - Przewodniczący Rady Nadzorczej, który przez wiele lat sprawował funkcję Prezesa Zarządu polskiego oddziału P&G oraz Krzysztof Szalwa - Członek Rady Nadzorczej, niegdyś Prezes Gadu-Gadu.Więcej informacji na temat firmy oraz Akcji Cydr można znaleźć na stronie www.akcjacydr.pl.



O Beesfund

Beesfund jest jedyną platformą w Europie Środkowo-Wschodniej, która przeprowadza emisje akcji dla Spółek Akcyjnych i Spółek Komandytowo-Akcyjnych. Po przeprowadzonej emisji pomaga także w procesie dalszego pozyskania kapitału na rozwój. Na swoim koncie mają emisje dla takich podmiotów jak: Browar Inne Beczki, Migam.org, InPay, Towarzystwa Biznesowe.

Biuro prasowe Cydrownia S.A.


POWIĄZANE

Ruszyła kampania promująca narzędzia cyfrowe w rolnictwie, której celem jest zwr...

Czy kolejne nowoczesne gospodarstwo zostanie zlikwidowane decyzją urzędników pod...

Kończący się rok 2024 będzie rekordowy dla producentów żywca kurcząt rzeźnych – ...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę