Ptak_Waw_CTR_2024

Big-Active nadaje rytm dobrym chwilom – rusza kampania reklamowa marki

3 lutego 2016
Big-Active nadaje rytm dobrym chwilom – rusza kampania reklamowa marki

Celem kampanii jest umacnianie pozycji marki jako lidera herbat zielonych oraz wzrost świadomości konsumentów w obrębie tego segmentu rynku.

Wystartowała właśnie kontynuacja kampanii „Dopełnienie Dobrych Chwil” marki Big-Active. Ośmiosekundowe billboardy sponsorskie można zobaczyć w ogólnokrajowych stacjach telewizyjnych TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN i Discovery, a także w kanałach tematycznych grupy Polsat i TVN. Ponadto, spoty reklamowe pojawią się w Internecie, w najpopularniejszych serwisach filmowych – głównie VOD.

Działania mediowe będzie uzupełniała szeroko zakrojona akcja samplingowa herbat zielonych Big-Active w wygodnych saszetkach ekspresowych o unikalnych smakach malina z marakują oraz pigwa z granatem. W 8 największych miastach Polski rozdanych zostanie ponad 1 mln sztuk herbat.

Początek 2016 r. to prawdziwa ofensywa herbat zielonych. Big-Active jest niekwestionowanym liderem w tej kategorii rynku. Jesteśmy przekonani, iż wzmocnienie rozpoznawalności tej linii produktowej pozwoli nam umocnić pozycję i zwiększyć dystans względem konkurentów – mówi Krzysztof Beling, Senior Brand Manager marki Big-Active W najnowszej kampanii stawiamy na dalsze budowanie świadomości marki oraz zwiększenie rotacji herbat zielonych.To produkt wysokiej jakości, chętnie wybierany przez konsumentów – dodaje Krzysztof Beling.

Kampania potrwa do końca kwietnia. Za jej koncept kreatywny oraz produkcję odpowiada agencja Engine. Zakupu mediów dokonał dom mediowy MediaCom. Działania z zakresu Public Relations i doradztwa komunikacyjnego prowadzi agencja BrandLab

Newseria Biznes


POWIĄZANE

Decyzja o zainstalowaniu kotła na ekogroszek może znacząco wpłynąć na komfort i ...

W minionym roku na polskich drogach w czasie Wszystkich Świętych doszło do 118 w...

Przechowywanie warzyw w odpowiednich warunkach to klucz do zachowania ich świeżo...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę