Od 13 listopada dostępna jest strona internetowa, na której znaleźć można formularze aplikacyjne, umożliwiające uczestnictwo w seminarium Case Study Weekend. Podczas seminarium, które odbędzie się w dniach od 21 do 23 marca 2003 roku, studenci uczelni ekonomicznych i technicznych z całej Polski będą mogli zweryfikować swoją wiedzę uczelnianą z wymaganiami i oczekiwaniami swoich potencjalnych pracodawców. To projekt atrakcyjny nie tylko ze względu na perspektywy jakie otwiera przed przyszłymi absolwentami, niewątpliwym walorem jest również to, że oferta jest całkowicie bezpłatna. Jak wskazuje doświadczenie organizatorów, seminarium cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Formularze można wysyłać już teraz. Nie przegap okazji!
Case Study Weekend to trzydniowe seminarium, w czasie którego studenci 4 i 5 roku uczelni ekonomicznych i technicznych w kilkuosobowych grupach rozwiązują zadania wymyślone przez przedstawicieli firm najbardziej liczących się na rynku pracy. Zadania to rozbudowane problemy zaczerpnięte bezpośrednio z działalności firmy. Istotne, że studenci nie zostają pozostawieni sami sobie. Nad ich pracą czuwają specjaliści, którzy koordynują pracę, służą radą, udzielają cennych wskazówek i informacji. To program obopólnych szans: młodzi ludzie uczą się pracy w zespole, mogą teorię akademicką sprawdzić w praktyce, poznają wymagania przyszłych pracodawców dla firm z kolei to okazja na znalezienie zdolnych i ambitnych pracowników.
W tegorocznej edycji wezmą udział cztery firmy: Deloitte & Touche, ING, L'Oreal, Philip Morris. Każda z nich wybierze spośród wszystkich nadesłanych aplikacji 30 uczestników.
Zgłoszenia przyjmowane są jedynie za pośrednictwem internetu. Formularze aplikacyjne i dodatkowe informacje dotyczące projektu można znaleźć pod adresem: http://www.csw.pl/.
Adres Komitetu Organizacyjnego:
Komitet Lokalny AIESEC
SGH
Al. Niepodległości 162, pokój nr 309 A
Tel: +48 22 337 97 80/81
www.aiesecSGH.pl