Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

3 mln zł pochłonie kampania promująca polski drób

3 grudnia 2015

Krajowa Rada Drobiarstwa rozpisała przetarg na kreację i realizację kampanii drobiu pt. "Ciesz się smakiem i zdrowiem - wybieraj drób".  Akcja ma być prowadzona we wrześniu i październiku br. Planowana jest w telewizji, a jej uzupełnieniem mają być reklamy w Internecie i prasie.
Kampania będzie współfinansowana ze środków unijnych - jej łączny budżet oszacowano na ok. 3 mln zł.


POWIĄZANE

Jak poinormowała Krajowa Izba Producentów Drobiu i Pasz, Amerykanie po dość krót...

Krajowa Izba Producentów Drobiu i Pasz w swoim najnowszym komunikacie prognozuje...

Według informacji statystycznych Międzynarodowego Centrum Handlu (ITC) w 2023 ro...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę