Abonenci Telekomunikacji Polskiej SA z opóźnieniem otrzymali rachunki za listopad. Powodem była zmiana systemu informatycznego. W niektórych rozliczeniach pojawiły się błędy. Na razie TP SA zidentyfikowała ich ponad 1 tysiąc.
Rachunki za listopad, zamiast pojawić się w II dekadzie grudnia, pojawmy się na przełomie grudnia i stycznia, ponieważ TP SA zamieniła kilka systemów informatycznych na jeden. Z tego też powodu pojawiły się błędy.
Jak wyjaśnia rzecznik Telekomunikacji Witold Rataj, błędy dotyczą głównie adresów klientów spółki. Część osób, która ma inny adres do korespondencji i inny – związany z zainstalowaniem stacji telefonicznej, mogła otrzymać rachunki wystawione na adres korespondencyjny a nie taki, na jaki zwykle je otrzymywała – powiedział Rataj.
Rzecznik telekomunikacji dodał, że jeżeli ktokolwiek stwierdzi nieprawidłowość w rachunku telefonicznym, może to zgłosić pod bezpłatnym numerem infolinii – 0 800 100 800 lub zgłaszać się osobiście w każdym biurze obsługi klienta.