Co czwarty Polak nie lubi swojej pracy. Czy jest to zawsze powiązane z nieodpowiednim wynagrodzeniem lub złą atmosferą? Niekoniecznie. Często nasze niezadowolenie jest spowodowane podejściem do pracy. Wszystko zaczyna się w naszych głowach.
Jak podkreśla w rozmowie z agencją informacyjną infoWire.pl business coach Irena Sowińska, dyrektor Instytutu Prosperity: „Nie mamy świadomości, że to my jesteśmy autorami największych swoich porażek i największych swoich sukcesów”.
Możemy sabotować pracę, być po prostu obojętni lub angażować się całym sobą w to, co robimy. Wybór należy tylko i wyłącznie do nas. Aby osiągnąć sukces, warto więc popracować nad swoim nastawieniem.
Pamiętajmy przy tym, żeby przychodzić do pracy punktualnie, unikać rzeczy, które nas rozpraszają, a przede wszystkim stworzyć plan działania. „Najpierw róbmy to, co jest najważniejsze, potem przechodźmy do rzeczy mniej ważnych” – radzi ekspertka.
infowire.pl