europejskie forum rolników 2025

Sertop – kolejne kostki zmieniają design

21 lutego 2020
Sertop – kolejne kostki zmieniają design

Tyski producent serków smażonych i topionych zmienia design swoich produktów. Nowy wygląd zyskały kostki z dodatkiem pomidorów, papryki, pieczarek i słonecznika, a także Złoty Ementaler, kultowy produkt  marki, obecny na rynku od ponad 50. lat.

Pierwszymi produktami ze zmienionym opakowaniem były sery smażone oraz kostki serków topionych: tylżyckiego, goudy, cheddar, a także tych z dodatkiem szczypiorku i cebuli, czosnku oraz borowików. W chwili obecnej nową szatę graficzną ma już 13 produktów w asortymencie firmy, kolejne są w przygotowaniu – mówi Anita Kubarska  Brand Manager Sertop Sp. z o.o.

- Pomimo przywiązania do tradycji, zdecydowaliśmy się na wprowadzenie istotnych zmian wizerunkowych naszych serów, aby jeszcze lepiej wpasować się w oczekiwania zarówno naszych partnerów handlowych, jak i samych konsumentów. Forma pakowania oraz gramatury produktów nie uległy zmianom.

 

Biuro prasowe Sertop


POWIĄZANE

Z okazji konferencji Niemieckiego Związku Rolników (DBV) i Landwirtschaftliche R...

Kampania „Czas na polskie jabłka” towarzyszy polskiemu przewodnictwu w Unii Euro...

Przewodniczącej von der Leyen wygłosiła oświadczenie w sprawie ogłoszenia przez ...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę