Tyski producent serków smażonych i topionych zmienia design swoich produktów. Nowy wygląd zyskały kostki z dodatkiem pomidorów, papryki, pieczarek i słonecznika, a także Złoty Ementaler, kultowy produkt marki, obecny na rynku od ponad 50. lat.
Pierwszymi produktami ze zmienionym opakowaniem były sery smażone oraz kostki serków topionych: tylżyckiego, goudy, cheddar, a także tych z dodatkiem szczypiorku i cebuli, czosnku oraz borowików. W chwili obecnej nową szatę graficzną ma już 13 produktów w asortymencie firmy, kolejne są w przygotowaniu – mówi Anita Kubarska Brand Manager Sertop Sp. z o.o.
- Pomimo przywiązania do tradycji, zdecydowaliśmy się na wprowadzenie istotnych zmian wizerunkowych naszych serów, aby jeszcze lepiej wpasować się w oczekiwania zarówno naszych partnerów handlowych, jak i samych konsumentów. Forma pakowania oraz gramatury produktów nie uległy zmianom.
Biuro prasowe Sertop