Nazwy kultowych, serowych krążków serków topionych z trójkątnymi porcjami serków do zjedzenia „na raz” są wynikiem burzy mózgu pracowników marketingu – wspomina Aneta Będkowska Marketing Manager w Sertop Sp. z o.o.
- Propozycji nazw było co niemiara. Jednakże dyskusja, która wywiązała się podczas wymyślania nazw dla naszych produktów, ukierunkowała się na wskazanie, który zestaw smaków danego produktu byłby najodpowiedniejszy. Każdy wskazywał, który produkt jest jego ulubionym mixem smaków, co zaowocowało stworzeniem serków z nowej linii z serii „Mój …jedyny”, „Twój … ulubiony” oraz „Nasz…wyśmienity”.
Każda z nazw została zaakceptowana i była inspiracją do stworzenia nie jednego, jak wcześniej zakładaliśmy, ale trzech różnych serowych krążków, odpowiadających różnym potrzebom konsumentów. Z czasem do rodziny dołączył czwarty zestaw mix – „Wasz… luksusowy”.
Dzięki tej różnorodności daliśmy wybór kompozycji ulubionych smaków, co zostało przyjęte z dużym entuzjazmem.
Biuro prasowe Sertop