Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

Rezi jeździł ze Stigiem z Top Gear

23 lipca 2019
Rezi jeździł ze Stigiem z Top Gear
Newseria Lifestyle

Zawrotna prędkość, profesjonalny tor wyścigowy i mnóstwo adrenaliny. Remigiusz "Rezigiusz" Wierzgoń jako pierwszy polski youtuber jeździł na torze ze Stigiem, czyli tajemniczym kierowcą wyścigowym z najpopularniejszego na świecie programu motoryzacyjnego - Top Gear.

Top Gear, pomimo zmian w składzie prowadzących, w dalszym ciągu pozostaje światowym liderem wśród programów motoryzacyjnych. Klika dni przed premierą nowego sezonu Stig, czyli zamaskowany kierowca wyścigowy testujący samochody w brytyjskim programie, odwiedził Polskę.

Oddałem Stigowi kluczyki do mojego samochodu, a ten bez słowa wziął je i ruszył w kierunku auta. Nie wiedziałem co mam robić, ale w końcu usiadłem na fotelu pasażera i wystartowaliśmy. Dużą dawką adrenaliny bez wątpienia była prędkość, którą Stig rozwijał na torze, ale chyba bardziej stresowała mnie jego tajemniczość – przez całe nasze spotkanie nie wypowiedział do mnie ani jednego słowa - powiedział Remigiusz "Rezigiusz" Wierzgoń.

Znana na całym globie, tajemnicza postać, pojawiła się na profesjonalnym torze wyścigowym w Łodzi w ramach kampanii promującej najnowsze odcinki brytyjskiego programu motoryzacyjnego. W ramach współpracy Rezi, jeden z najpopularniejszych influencerów w Polsce (3,7 mln subskrybentów na YouTube), miał okazję jeździć ze Stigiem, a nawet porównać swoje wyniki na torze. Zamaskowany kierowca w białym kombinezonie pokonał okrążenie w czasie o 7 sekund krótszym niż Rezigiusz.

Efektem wspólnej akcji jest wyjątkowy film przygotowany przez Reziego, który został opublikowany na kanale twórcy. Materiał już po kilku godzinach ma kilkaset tysięcy wyświetleń i znajduje się w pierwszej dziesiątce w karcie “Na czasie”.

Kampanię promującą aktualny sezon Top Gear dla BBC Brit realizują spółki należące do Group One - SalesTube, Labcon i Change Serviceplan. Jednym z założeń działań promujących program, jest odmłodzenie widowni Top Gear, poprzez dotarcie do pokolenia Z i młodszych millenialsów. Do zrealizowania tego celu zaangażowano właśnie Rezigiusza, a całość działań koordynowały GetHero - agencja inflencer marketingu oraz Labcon, czyli agencja contentowa.

 

 

Newseria Lifestyle


POWIĄZANE

Główny Inspektorat Sanitarny wydaje coraz więcej ostrzeżeń publicznych dotyczący...

Wielu z nas zastanawia się nad tym, co mogą zrobić w swoim wolnym czasie, by móc...

Współczesny, dynamiczny świat z jednej strony ma wiele zalet, bo z roku na rok k...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę