Najwyższej jakości, bezpieczne i smaczne, pod marką handlową Z BRONISZ wprowadzono do sprzedaży 5 produktów Firmy Green Factory. Są to produkty wpisujące się w aktualne trendy żywieniowe, wyselekcjonowane, umyte i przygotowane do spożycia. Są dostępne w ofercie handlowej Firmy Green Factory oraz innych dystrybutorów Rynku Hurtowego Bronisze.
Sałaty marki Z Bronisz tworzone są z najlepszych surowców, z wykorzystaniem produktów pochodzących od certyfikowanych dostawców, podkreślają przedstawiciele Green Factory. Dziś pod marką Z Bronisz sprzedawanych jest 5 produktów: mieszanka sałatkowa z roszponka, mieszanka sałatkowa z rukolą, oraz produkty mono: roszponka, rukola i szpinak.
Green Factory, producent, pierwszych towarów sprzedawanych pod marką Z Bronisz jest gwarantem, że warzywa będą najwyższej jakości, bez konserwantów, przygotowane w warunkach zapewniających bezpieczeństwo żywności.
Spółka Rynek Hurtowy Bronisze w porozumieniu z producentami będzie wprowadzać na polski rynek, produkty o najwyższej jakości, gwarantujące konsumentowi łatwość przygotowania potraw, a także gwarantujące bezpieczną i zdrową żywność. Spółka czeka na kolejnych producentów, którzy zagwarantują najwyższą jakość potwierdzoną certyfikatami, wtedy zostanie im udostępniony znak Z BRONISZ.
TRADYCYJNIE TO CO NAJLEPSZE to hasło marketingowe dla marki handlowej Z BRONISZ.
Warszawski Rolno-Spożywczy Rynek Hurtowy w Broniszach - to największe w Europie Środkowo-Wschodniej centrum hurtowej dystrybucji owoców, warzyw i kwiatów. Powierzchnia ogólna rynku to ponad 62 ha. Na Rynku Hurtowym Bronisze stałą sprzedaż owoców, warzyw i kwiatów prowadzi prawie 400 przedsiębiorców. Do sprzedaży na wolnym powietrzu przygotowanych jest 1300 stanowisk. Ponad 20 tysięcy producentów rolnych dostarcza świeże produkty. Za pośrednictwem Rynku Hurtowego Bronisze sprzedawanych jest rocznie około 1,2 miliona ton owoców i warzyw (produkcji krajowej i z importu). Karty Stałego Klienta - posiada ponad 12000 podmiotów gospodarczych.
Green Factory – polskie przedsiębiorstwo, specjalizujące się w całorocznej sprzedaży warzyw zielonych i produktów z segmentu – gotowych do spożycia. Green Factory ma 50% udział w rynku sałat ciętych gotowych do spożycia. Dystrybucja prowadzona jest kanałami trradycyjnymi, przez sieci handlowe, przez placówki HoReCa,. Od 15 lat współpracuje z McDonald’s.
Biuro prasowe Warszawskiego Rolno-Spożywczego Rynku Hurtowego w Broniszach