Rozpoczynamy listopad, a co za tym idzie – staramy się jak najlepiej przepracować końcówkę roku, zanim ogarnie nas świąteczny nastrój. Już niedługo sklepowe witryny zaczną rozjaśniać szarość jesiennego dnia kolorowymi lampkami, a w rozgłośniach radiowych na dobre zagoszczą dzwonki sań i tupot reniferów ugniatających śnieg. Wszystko wokół zacznie nas skutecznie odciągać od codziennych obowiązków i intensywnej pracy. Wykorzystajmy zatem te ostatnie chwile na nawiązanie dobrej współpracy, która zaowocuje w kolejnym roku zyskiem w postaci materialnej, ale również satysfakcją z tego, czym się na co dzień zajmujemy. Im szybciej zaplanujemy końcówkę roku bieżącego oraz początek tego nowego, tym więcej czasu będziemy mogli poświęcić sobie i bliskim w tym ostatnim miesiącu, który kojarzy się z zasłużoną i oczekiwaną przez cały rok sielanką. Zapraszam więc do lektury listopadowego wydania Ogólnopolskiego Informatora Drobiarskiego, aby mogli Państwo przekonać się, że warto rozpocząć ten miesiąc od zaplanowania kampanii reklamowej na przyszły rok.