Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

Poradnik dla firm–Jak znaleźć agencję SEM, z której będziesz zadowolony

21 grudnia 2022
Poradnik dla firm–Jak znaleźć agencję SEM, z której będziesz zadowolony
580 - afterweb - zrodlo i anchory PREMIUM.JPG

Samodzielne prowadzenie reklamy w wyszukiwarce Google jest możliwe, natomiast marketing na własną rękę w tak specyficznym środowisku należy uznać za zadanie niezwykle problematyczne. To właśnie dlatego setki przedsiębiorców aktywnie poszukuje doświadczonych specjalistów w zakresie pozycjonowania stron internetowych i realizacji kampanii Google Ads. Ogromna popularność tych obu metod w ostatnich latach sprawia, że agencji SEM na polskim rynku można znaleźć nawet i kilkadziesiąt. Czym jednak kierować się, aby trafić na ekspertów godnych zaufania, którzy będą rzetelnie przeprowadzali marketing Twojego przedsiębiorstwa w wyszukiwarce Google? Na to pytanie odpowiemy w poniższym artykule. Zapraszamy do lektury każdego, kto planuje zwiększyć swoją sprzedaż poprzez reklamę internetową. Zrób to w mistrzowskim stylu!

To nie czas na tajemnice. Rzetelni eksperci SEM grają z Tobą w otwarte karty

I mowa tutaj nie tylko o realizacji kampanii w wyszukiwarce, ale również o przygotowaniu oferty dowolnie wybranej przez Ciebie reklamy. Transparentność działań będzie tutaj kluczowa. Godnych Twojego zaufania specjalistów rozpoznasz po kompleksowym podejściu do potencjalnego Klienta. O wielu priorytetowych aspektach możesz dowiedzieć się nawet bez kontaktu z agencją. Wystarczy dokładnie zweryfikować zasoby strony internetowej aby zobaczyć, czy wybrani eksperci będą w stanie zrealizować pozycjonowanie stron internetowych i kampanie Google Ads na wzorowym poziomie. Obecność zakładek z wyszczególnioną ofertą oraz cennikiem to absolutny must have dla każdej firmy wyspecjalizowanej w marketingu cyfrowym. Również zawartość takich podstron musi wzbudzać Twoje zaufanie. Brak dokładnie rozpisanych cen za pakiety pozycjonowania i reklamę Google Ads? Czerwona lampka ostrzegawcza! Brak opisanych metod docierania do Klientów? Ponownie – czerwona lampka ostrzegawcza. Brak wymienionego zespołu specjalistów czy też dotychczasowych realizacji z rekomendacjami obsłużonych przedsiębiorców? Szkoda Twojego czasu na kontakt z takimi specjalistami. Rzetelni i uczciwi eksperci nie mają przed potencjalnymi partnerami żadnych tajemnic. Zarówno na etapie pierwszych negocjacji, jak i w trakcie trwania umowy. To znak rozpoznawczy prawdziwych liderów branży reklamy online.

Pozycjonowanie stron i reklamy Google Ads wykluczają stosowanie uniwersalnych cen

Idealnym sposobem na odróżnienie doświadczonych specjalistów od nierzetelnych ekspertów jest zweryfikowanie metody wyceny pozycjonowania stron internetowych czy kampanii Google Ads. Uniwersalne szablony cenników w reklamowym ekosystemie wyszukiwarki po prostu nie istnieją. Przedstawienie potencjalnej oferty na stronie internetowej to jedno, natomiast realna propozycja współpracy to drugie. Jeśli trafisz na wykwalifikowanych ekspertów, wycena zostanie dopasowana do Twoich oczekiwań oraz możliwości pod względem finansowym. Nie ufaj ofercie stworzonej na podstawie szablonu i osobom, które proponują opiekę nad reklamą w Google bez wcześniejszego zapoznania się z prowadzonym przez Ciebie biznesem, charakterystyką branży oraz konkurencją. Aby przygotować rzetelną wycenę, należy zweryfikować przede wszystkim potencjał fraz oraz działania prowadzone przez najgroźniejszych rywali. Tylko wtedy marketerzy będą w stanie przygotować propozycję skutecznego docierania do potencjalnych Klientów. W przeciwnym wypadku padasz łupem branżowych oszustów, od których w ostatnich latach aż się roi!

„Skuteczne zrealizowanie kampanii promocyjnej w wyszukiwarce Google bez zapoznania się ze słowami kluczowymi, działaniami konkurentów oraz oczekiwaniami i możliwościami Klienta jest niemożliwe do wykonania. Aby móc realnie docierać do pokaźnej grupy potencjalnych partnerów, musisz przygotować odpowiednie środki na zapewnienie wysokiej jakości codziennej realizacji. W przeciwnym wypadku, wyprzedzenie najgroźniejszych rywali w wyścigu o uznanie kontrahentów będzie misją niezwykle uporczywą.”

Źródło: https://afterweb.pl/

Uważaj na obietnice. W wyszukiwarce Google nie można niczego zagwarantować

Ileż to już razy słyszało się zapewnienie o błyskawicznym dotarciu do TOP 3 na wybrane frazy kluczowe? Ta doskonale znana wszystkim w branży reklamowej sztuczka, mimo swojego bardzo negatywnego wydźwięku, nadal potrafi przyciągać uwagę niczego nieświadomych właścicieli firm. Doświadczeni eksperci z agencji AFTERWEB już od wielu lat przestrzegają przed podobnymi chwytami marketingowymi. Rzeczywistość potrafi brutalnie zweryfikować osoby zapewniające swoich partnerów o konkretnych wynikach w sekcji organicznej wyszukiwarki Google czy nawet w kanale reklam sponsorowanych Google Ads. Narzędzie dostarczane przez Amerykańskiego giganta to ekosystem funkcjonujący w oparciu o algorytm, który weryfikuje setki czynników podczas ustalania konkretnych pozycji na promowane słowa kluczowe. Zdecydowana większość takich elementów rankingowych nie jest nawet nikomu znana. Stąd ciężko zagwarantować wysokie lokaty bądź konkretne zyski płynące bezpośrednio z wyszukiwarki Google. To samo można powiedzieć o ruchu wygenerowanym poprzez marketing online. Obietnica poprawy popularności witryny o kilka bądź nawet kilkaset procent to kolejna sztuczka nierzetelnych ekspertów z branży SEM. Szukaj przede wszystkim profesjonalnie przygotowanych analiz i estymacji funkcjonowania promocji w wyszukiwarce. Bierz jednak poprawkę na prezentowane tam statystyki. W zdecydowanej większości przypadków objęte są one błędem pomiarowym.

 


POWIĄZANE

Główny Inspektorat Sanitarny wydaje coraz więcej ostrzeżeń publicznych dotyczący...

Wielu z nas zastanawia się nad tym, co mogą zrobić w swoim wolnym czasie, by móc...

Współczesny, dynamiczny świat z jednej strony ma wiele zalet, bo z roku na rok k...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę