W życiu nic nie jest tylko czarne albo białe. Dlaczego więc czekolada miałaby być tylko mleczna albo gorzka? Nowa Milka darkmilk to propozycja, która wypełnia dotychczasową lukę na rynku. Dzięki specjalnemu procesowi produkcji łączy w sobie intensywny smak kakao z delikatnością czekolady z alpejskiego mleka. Rezultatem jest innowacyjna ciemna czekolada mleczna: delikatna i rozpływająca się w ustach, ale intensywna w smaku dzięki dodatkowej nucie kakaowej. Nowy produkt dostępny jest w trzech kuszących wersjach smakowych. Obok klasycznej ciemnej czekolady mlecznej, do wyboru jest także jej wersja z kawałkami migdałów oraz kawałkami solonego karmelu.
Milka darkmilk – pierwsza taka czekolada na polskim rynku
Badanie rynku[1]pokazało, że nasze profile smakowe zmieniają się wraz z wiekiem:
z upływem czasu coraz chętniej sięgamy po gorzkie odmiany czekolady. Wiele osób uważa jednak, że ciemna czekolada jest zbyt gorzka i brakuje jej delikatności, którą cenią w czekoladzie mlecznej. Milka darkmilk to idealny wybór właśnie dla tych, którzy poszukują delikatnej czekolady z mleka alpejskiego z intensywnym smakiem kakao. Do tej pory na rynku brakowało takiego wariantu.
Co ważne, Milka darkmilk nie jest jedynie kolejną wersją smakową znanych dotychczas tabliczek Milka, ale stanowi niezależną linię produktową czekolad Milka, będącą uzupełnieniem standardowego portfolio. Nowość różni się szatą graficzną i procesem produkcji. Milka darkmilk wykorzystuje nową masę czekoladową, która zawiera więcej masy kakaowej, ale poprzez szczególnie intensywne konszowanie nabywa ona specyficznych walorów smakowych. Podobnie jak standardowa czekolada Milka, również darkmilk zawiera 100% mleka alpejskiego.
Ten najwyższej jakości składnik w połączeniu z innowacyjnymi technologiami produkcyjnymi gwarantuje, że Milka darkmilk rozpływa się w ustach. W rezultacie otrzymujemy idealnie wyważoną i wyrafinowaną, delikatną mleczną czekoladę Milka z intensywnym smakiem kakao.
Milka darkmilk w programie zrównoważonej uprawy kakao
Milka darkmilk jest częścią Cocoa Life – autorskiego programu Mondelez International dotyczącego zrównoważonej uprawy ziaren kakaowca.Jego celem jest zapewnienie stabilnego łańcucha dostaw kakao, przy jednoczesnym zabezpieczeniu lepszej przyszłości farmerów, ich rodzin i społeczności. Do końca 2017 r. inicjatywa objęła 120 500 farmerów oraz przyczyniła się do zasadzenia ponad miliona drzew.Logo Cocoa Life na przedniej stronie opakowań Milka darkmilk gwarantuje, że 100% kakao we wszystkich tabliczkach pochodzi z programu Cocoa Life.
* * *
Mondelez Polska Sp. z o. o.
Mondelez Polska Sp. z o.o. jest wiodącą̨ firmą branży spożywczej w Polsce, od 27 lat obecną na naszym rynku. Zatrudnia blisko 4600 pracowników i jest liderem na rynku czekolady i ciastek markowych w Polsce[2]. Bogata oferta firmy obejmuje znane marki kategorii przekąsek, takie jak: czekolady: Milkai Alpen Gold, wafelki Prince Polo, batony 3BIT, ciastka: Milka, OREO, belVita, Petitki, Lubisie, Delicje, San, Łakotki oraz cukierki i gumy Halls. Mondelez Polska jest częścią rodziny firm Mondelēz International, Inc. Pod zmienioną nazwą (dawniej Kraft Foods) funkcjonuje w Polsce od 2013 r.
Mondelēz International
Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) jest globalnym liderem w kategorii czekolady, ciastek, gum do żucia i cukierków. MDLZ z przychodami w wysokości około 26 miliardów USD netto, zachęca ludzi w 150 krajach na całym świecie do spożywania przekąsek w sposób odpowiedzialny. Jako właściciel kultowych marek takich jak: ciastka Oreo, belVitai LU; czekolady Cadbury Dairy Milk, Milka i Toblerone; cukierki Sour Patch Kids oraz guma do żucia Trident, MDLZodgrywa kluczową rolę w kształtowaniu rynku przekąsek na świecie.
Mondelēz International jest członkiem Standard and Poor's 500, Nasdaq 100 i Dow Jones Sustainability Index. Więcej informacji jest dostępnych na stronie www.mondelezinternational.comoraz profilu firmy na Twitterze www.twitter.com/MDLZ.
[1]Jakościowe badanie rynku: The Behavioral Architects Research 2016; grupy fokusowe FRA 2018
[2]Mondelez uzyskał udział równy 19.9% w Kategorii Produktów Czekoladowych (suma Tabliczek, Pralin, Batonów i Wafli Oblewanych Czekoladą), oraz 18.3% w Kategorii Słodkich Wypieków (włączając Miękkie Ciastka o wadze do 75g, wyłączając Impulsowe Wafle Nieoblewane Czekoladą); Rynek: Cała Polska (suma rynków: Hipermarkety, Supermarkety bez Dyskontów, Dyskonty, Duże sklepy spożywcze z sieciami chemicznymi, Średnie sklepy spożywcze, Małe sklepy spożywcze, Sklepy winno-cukiernicze, Stacje benzynowe).
Źródło: Nielsen, Panel Handlu Detalicznego, sprzedaż wartościowa, okres lipiec 2017 - czerwiec 2018.
Newseria Innowacje