Tego lata Anna Cieślak, Maciej Stuhr oraz Adam Kwiatek z Terenwizji w Mitsubishi Eclipse Cross wyznaczą nowe trasy w naszym kraju. Wyruszą z trzech różnych stron świata, wytyczonych przez Trzy Diamenty, aby odkryć nowy środek Polski. Przygotowania zaczynają teraz od poszukiwań najlepszych towarzyszy podróży, którzy podejmą razem z nimi wyzwanie wakacji!
Akcja 3 Strony Świata jest skierowana do głodnych przygód podróżników, chętnych do odkrywania nieznanych zakątków naszego pięknego kraju. W myśl hasła przewodniego nowej strategii Mitsubishi Ambition to Explore, tego lata w doborowym towarzystwie śmiałkowie wyruszą z 3 różnych kierunków w podróż w Mitsubishi Eclipse Cross - bezkompromisowym SUV-ie coupe, który kusi sportową sylwetką, oferując znakomite osiągi, wysoki poziom bezpieczeństwa i komfortu oraz innowacyjne układy sterowania i łączności. Oprócz szansy na uczestnictwo w wyprawie z Maćkiem Stuhrem, Anną Cieślak lub Adamem Kwiatkiem, zwycięzcy konkursu będą mogli podróżować po Polsce w Eclipse Cross przez tydzień. Na wybranych czeka również Zestaw Podróżnika - niezbędnik emocjonujących gadżetów od Mitsubishi. Aby zgłosić się na wyprawę i uzyskać więcej szczegółów o akcji, wystarczy wejść na stronę 3stronyswiata.mitsubishi.pl
Ambasador Mitsubishi Maciej Stuhr z nieskrywanym entuzjazmem podejmuje się wyzwania.
“Wyznaczanie celu w podróży jest ważne, ale nie najważniejsze. Nieskrępowana wolność i adrenalina, którą dostarcza odkrywanie nieznanego jest powodem dla którego niezmiernie cieszę się już na samą myśl o podróży przez Polskę właśnie w Mitsubishi Eclipse Cross”.
Anna Cieślak, znakomita aktorka i miłośniczka Trzech Diamentów, już nie może się doczekać tego wyjazdu.
“Zapowiada się podróż za jeden uśmiech.” – żartuje Anna Cieślak. „Mam przeczucie, że moja ekipa w Eclipse Cross przeżyje wyprawę niczym z filmu przygodowego!” – dodaje aktorka.
Emocji iście off-roadowych można się spodziewać po wyprawie z Adamem Kwiatkiem, współtworzącym Terenwizję - kanał na YouTube bardzo dobrze znany wśród fanów jazdy terenowej.
“Przekonamy się na własnej skórze, co to znaczy wyruszyć w nieznane niepokornym buntownikiem. Adrenalinę podczas jazdy Eclipse Crossem po prostu trzeba poczuć.”
Pomysł na niezwykłą akcję „3 Strony Świata” na łamach mediów społecznościowych powstał w agencji Today. Inspiracją była nowa strategia Mitsubishi Drive Your Ambition oraz myśl przewodnia działań Trzech Diamentów, czyli Ambition to Explore. Pierwsze działania można już śledzić na Facebooku, Instagramie oraz YouTube, a także na specjalnej witrynie (link). Autorem zdjęć jest Paweł Poręcki, a za filmy odpowiada ekipa Movie Storm.
O MITSUBISHI MOTORS
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagę na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Odkąd grupa Mitsubishi wyprodukowała swój pierwszy samochód, ponad sto lat temu, marka wykazała się ambitnym i często rewolucyjnym podejściem, rozwijając nowe klasy pojazdów i wprowadzając technologie wyznaczające standardy nowoczesności. Strategia marki, tkwiąca w genach Mitsubishi Motors, trafi do gustów ambitnych kierowców, gotowych rzucić wyzwanie konwencjom i zdecydować się na zmiany. Zgodnie z tą filozofią, firma Mitsubishi Motors wprowadziła w 2017 roku nową strategię marki, wyrażoną w sloganie „Drive your Ambition” - połączenie osobistego zaangażowania z chęcią odkrywania i rozwoju oraz odzwierciedlenie stałego dialogu między marką a jej klientami. Dzisiaj Mitsubishi Motors intensywnie inwestuje w innowacyjne technologie, atrakcyjny design i rozwój produktów, dostarczając klientom na całym świecie ekscytujące i znane z wyrazistego charakteru pojazdy.
infowire.pl