Popularność tyskiego producenta serków topionych kolejny raz została potwierdzona w konkursie Lider Forum 2020, w którym na wybrane produkty głosują przedstawiciele handlu detalicznego i hurtowego.
– Wyróżnienia Lider Forum mają dla nas szczególną wartość, przede wszystkim ze względu na jury, w skład którego wchodzą osoby bezpośrednio odpowiedzialne na zakup i sprzedaż produktów. Ich pozytywna ocena jest gwarantem dobrej rotacji na półce naszych serków, co w konsekwencji jest doskonałą rekomendacją i swego rodzaju przepustką, pozwalającą na poszerzanie dystrybucji.
Produktami nagrodzonymi w tej edycji konkursu został ser smażony w kubku 200 g Hauskyzja z kminkiem , który zajął II miejsce w kategorii „Tradycyjny wizerunek” oraz serek topiony Złoty Ementaler kostka 100 g, kultowy produkt marki Sertop, który zajął także II miejsce, ale w kategorii „Sery topione”.
Biuro prasowe Sertop