Rusza nowa kampania reklamowa polskiej firmy Roleski, producenta sosów, musztard, ketchupów, majonezów czy dressingów. Marka reklamuje się hasłem „Jedz mniej, ale smaczniej!”. Za zakup i planowanie mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry, należąca do Publicis Groupe.
W nowym spocie występuje Sonia Bohosiewicz, która zachęca do korzystania z produktów marki Roleski. Aktorka zapewnia, że produkty te eliminują nudę w kuchni i nadają potrawom wyjątkowy smak. Kampania ma na celu promowanie posiłków o wyższej jakości, którą można uzyskać wykorzystując sosy produkowane przez firmę Roleski.
Kampania wystartowała 16 kwietnia i potrwa do końca maja. Działania reklamowe obejmują telewizję i digital. Kreacją zajęła się agencja Opus B.
Spot dostępny jest tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=5zvyNSaympU
Jest to pierwsza kampania przygotowana z udziałem agencji Spark Foundry, która w wyniku przetargu została wybrana do obsługi mediowej marki Roleski. Współpraca rozpoczęła się na początku marca i obejmuje strategię i zakup mediów. Nad procesem przetargowym i egzekucją kampanii czuwał Marek Gonsior i jego agencja Marketers.
W gronie klientów agencji Spark Foundry znajdują się również marki takie jak: Żabka, AGATA, BLIK, Storytell, The Lorenz Bahlsen, Lenovo/Motorola czy Circle K.
Spark Foundry
Spark Foundry jest globalną agencją mediową należącą do holdingu Publicis Groupe. Agencja łączy skalę i siłę międzynarodowej firmy z energią do rozwoju, wdrażania innowacji i transformacji, charakterystyczną dla startupów. Przedsiębiorczość, nowatorskie podejście do biznesu, otwartość na zmiany i eksperymentowanie, to cechy, które łączą Spark Foundry z klientami agencji, wśród których są takie marki jak Żabka, Nest Bank, Blik, Storytel, Agata, The Lorenz Bahlsen, Lenovo/Motorola czy Circle K. Kompetencje Spark Foundry wykraczają daleko poza obszar standardowych usług związanych z biznesem mediowym i obejmuję między innymi analitykę, technologię marketingową, content marketing, e-commerce oraz doradztwo w dziedzinie digital transformation. Agencja regularnie zdobywa wyróżnienia i nagrody za efektywność i kreatywność kampanii. W 2019 zdobyła 3 statuetki w konkursie Effie Awards.
infowire.pl