Joanna Jędrzejczyk, najlepsza zawodniczka MMA na świecie, niedawno skończyła 30 lat. Wiosną 2017 roku nawiązała współpracę z OSHEE. Marka, chcąc uhonorować swoją ambasadorkę i wybitnego sportowca, podarowała jej na czas trwania kontraktu samochód Mercedes-Benz klasy CLA. Jak przez te lata zmieniła się Joanna Jędrzejczyk?
Podejście Joanny Jędrzejczyk do osiągnięć sportowych wpisuje się filozofię OSHEE: „Żyj, walcz, zwyciężaj!”. Jak mówi sama zawodniczka – Ludzie tak naprawdę nie wierzą w siebie, a ja wierzę. Wiem, że głową i sercem można wiele zwyciężyć. Przykładem tego jest jej druga walka z Claudią Gadelhi: „Pierwsze 2 rundy przegrane. Nie byłam jednak pasywna. Ona brała mnie na dół, a ja wstawałam. Nie zapomnę jak mój menadżer krzyknął: Zrób coś! Przegrywasz tę walkę! A ja nie mogłam uwierzyć, że on to powiedział, ponieważ ja nawet na ułamek sekundy nie zwątpiłam w siebie. Przed walką mówiłam, że idę po zwycięstwo i tak się stało.
Joanna Jędrzejczyk, ambasadorka marki OSHEE, z okazji swoich 30. urodzin dostała niezwykły prezent – samochód Mercedes-Benz klasy CLA. Samochód został udostępniony zawodniczce na czas trwania kontraktu z OSHEE. W ten sposób marka postanowiła nagrodzić i uhonorować świetnego sportowca, a zarazem swoją ambasadorkę. Dotychczas produkty OSHEE towarzyszyły Jędrzejczyk podczas treningów, teraz marka wspiera ją również technicznie podczas intensywnych pobytów w Polsce, kiedy jej czas wypełniają liczne obowiązki.
A jaka jest Joanna Jędrzejczyk w wieku 30 lat? –Nic się nie zmieniło między 18-stymi a 30-stymi urodzinami. Zdobyte doświadczenia uczą, ale dalej jestem zwariowana. Zachowuję w sobie duszę dziecka, potrafię mieć bombową sesję zdjęciową i wrzucać zwariowane filmiki na Facebooku. Umiem znaleźć radość życia. Czas leci, jestem bogatsza o nowe doświadczenia, ale tak to nic się nie zmieniło. Mam jeszcze większy apetyt na życie.
O OSHEE:
OSHEE jest liderem innowacji w kategorii produktów funkcjonalnych w Polsce. W portfolio firmy znajdują się napoje izotoniczne, wody funkcjonalne oraz seria produktów witaminowych, a także produkty spożywcze takie jak batony i ciastka zbożowe czy cukierki z witaminami. Marka inspiruje, motywuje do działania, aktywności fizycznej i prowadzenia aktywnego stylu życia. Produkty OSHEE podbijają świat – marka jest obecna na 32 rynkach zagranicznych na 3 kontynentach. Na rynku polskim produkty dostępne są we wszystkich sieciach handlowych hipermarketów i supermarketów, a także w sklepach detalu tradycyjnego oraz fitness klubach.
Biuro prasowe OSHEE