Czarnuszka to najnowszy produkt marki CYKORIA SA, polskiej firmy działającej na krajowym rynku od 1880 roku. Przed wiekami czarnuszka była traktowana wyłącznie jako przyprawa, jednak jej dobroczynne właściwości sprawiły, że szybko zyskała zastosowanie jako roślina lecznicza o antybakteryjnych, przeciwbólowych i przeciwzapalnych właściwościach.
Skąd wziął się pomysł wprowadzenia jej do sprzedaży? – Bezpośrednim powodem były oczekiwania konsumentów, którzy współcześnie przykładają dużą wagę do stylu życia w tym odpowiedniej diety i często wykorzystują ten produkt w domowej kuchni. Bo domowy obiad ma być teraz nie tylko smaczny, ale także i zdrowy, a czarnuszka spełnia obie te potrzeby, mając mnóstwo zastosowań kulinarnych. Najczęściej używana jest ona do podkreślenia smaku sera, pieczywa, warzyw, a także do kiszonek i niektórych mięs. Doskonale zastępuje także pieprz, co jest istotne w przypadku osób, które jeść go nie mogą.
Gramatura 20g
Cena: ok.1,29zł
Biuro prasowe CYKORIA S.A. / Jerzy Kurowski Dyrektor d/s handlu i marketingu