A_TSW_2026_950

Cykoria – czarnuszka

17 września 2018
Cykoria – czarnuszka

Czarnuszka to najnowszy produkt marki CYKORIA SA, polskiej firmy działającej na krajowym rynku od 1880 roku. Przed wiekami czarnuszka była traktowana wyłącznie jako przyprawa, jednak jej dobroczynne właściwości sprawiły, że szybko zyskała zastosowanie jako roślina lecznicza o antybakteryjnych, przeciwbólowych i przeciwzapalnych właściwościach.

Skąd wziął się pomysł wprowadzenia jej do sprzedaży? – Bezpośrednim powodem były oczekiwania konsumentów, którzy współcześnie przykładają dużą wagę do stylu życia w tym odpowiedniej diety i często wykorzystują ten produkt w domowej kuchni. Bo domowy obiad ma być teraz nie tylko smaczny, ale także i zdrowy, a czarnuszka spełnia obie te potrzeby, mając mnóstwo zastosowań kulinarnych. Najczęściej używana jest ona do podkreślenia smaku sera, pieczywa, warzyw, a także do kiszonek i niektórych mięs. Doskonale zastępuje także pieprz, co jest istotne w przypadku osób, które jeść go nie mogą.

Gramatura 20g

Cena: ok.1,29zł

 

Biuro prasowe CYKORIA S.A. / Jerzy Kurowski Dyrektor d/s handlu i marketingu


POWIĄZANE

Nie będzie szybkiego „przepchnięcia” klauzul ochronnych. Unijni biurokraci – po ...

Jak informują media, w ostatnich dniach Chiny podjęły niespodziewaną decyzję o c...

Jeszcze we wrześniu Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dumą ogłaszało przeło...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę