Firma Jantoń wprowadza we wrześniu na rynek nową markę cydru – Cydr Jabłoński. Spółka, która systematycznie rozbudowuje swoje portfolio produktowe, tym razem koncentruje się na wzbogaceniu oferty w obszarze cydrów. Cydr Jabłoński to produkt klasy premium wytwarzany z trzech odmian jabłek: Idared, Jonagold oraz Ligol.Będzie on dystrybuowany zarówno w kanale nowoczesnym, jak i tradycyjnym. Cydr Jabłoński to druga marka cydru wprowadzona na rynek przez spółkę Jantoń, po uznanym przez konsumentów Cydrze Dobrońskim.
Z roku na rok odnotowujemy wzrost sprzedaży cydru. Po sukcesie naszego flagowego produktu, jakim jest Cydr Dobroński, proponujemy klientom cydr odmianowy z najlepszych polskich jabłek. Będzie to produkt odpowiadający zapotrzebowaniu rynku na produkty naturalne – mówi Jacek Jantoń, Prezes Jantoń S.A. Sp.k, Członek Rady Głównej Związku Pracodawców Polska Rada Winiarstwa.
Cydr Jabłoński powstaje z soku tłoczonego w Górze Kalwarii. Do jego produkcji wykorzystuje się trzy gatunki jabłek z okolicznych sadów: idared, jonagold i ligol.
We wszystkich trzech wariantach Cydr Jabłoński dostępny będzie w butelkach o pojemności 0,33l. Rekomendowana cena za butelkę to 4 zł. Będzie on dostępny zarówno w nowoczesnym, jak i tradycyjnym kanale dystrybucji. Szeroka promocja marki zaplanowana jest na rok 2017.
Jantoń S.A. Sp.K. – firma powstała w 1976 roku. Obecnie jest jednym z największych producentów, importerów i dystrybutorów branży winiarskiej w Polsce. Szeroka i różnorodna oferta produktowa firmy zawiera m.in.: wina gronowe, wina musujące, wermuty, wina grzane, ekologiczne, deserowe, owocowe, cydry, napoje niskoalkoholowe oraz drinki RTD. Jantoń S.A. Sp.K. jest Członkiem Związku Pracodawców Polska Rada Winiarstwa. Producentem znanych marek takich jak: KadarkaPrestige, Celebro, Aronica, Zbójeckie Grzane czy też Cydr Dobroński. Firma Jantoń to dziesięciokrotny laureat tytułu „Przedsiębiorstwo Fair Play”.
Newseria Biznes