Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

Życie miodem słodzone

6 lutego 2008
W środę 6 lutego o godzinie 11 w lokalu Qchnia Artystyczna , zamek Ujazdowski w Warszawie Konsorcjum producentów miodu pod przewodnictwem Stowarzyszenia Pszczelarzy Zawodowych oraz Agencja Rynku Rolnego organizują uroczystą inaugurację ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej pod tytułem ,,Życie miodem słodzone’’. W trakcie spotkania o warunkach uczestnictwa w mechanizmie Wspólnej Polityki Rolnej , wspierającym działania promujące produkty rolne , opowie przedstawiciel Agencji Rynku Rolnego. Natomiast smaku dodadzą miodowe impresje Marty Gesler.
Projekt kampanii to rezultat nowatorskiego wykorzystania środków Unii Europejskiej na promocje miodu.
- Po wielu miesiącach starań Stowarzyszeniu Pszczelarzy Zawodowych jako reprezentantowi brzany pszczelarskiej w Polsce udało się uzyskać unijne dofinansowanie do programu promocji miodu i produktów pszczelich w ramach unijnego programu wsparcia wybranych sektorów przetwórstwa rolno – spożywczego. Program nazwaliśmy ,,Życie miodem słodzone’’ . Zatwierdzony przez komisje Europejską budżet programu opiewa na wartość 683 267 Euro – mówi Zbigniew Pęcak , członek zarządu Stowarzyszenia Pszczelarzy Zawodowych.


POWIĄZANE

Główny Inspektorat Sanitarny wydaje coraz więcej ostrzeżeń publicznych dotyczący...

Uprawa soi przy wsparciu technologii – ciekawy kierunek dla polskich rolników Ar...

Najnowsze dane GUS pokazały zaskakująco wręcz dobre dane na temat aktywności dew...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę