A_TSW_2026_950

Życie miodem słodzone

6 lutego 2008
W środę 6 lutego o godzinie 11 w lokalu Qchnia Artystyczna , zamek Ujazdowski w Warszawie Konsorcjum producentów miodu pod przewodnictwem Stowarzyszenia Pszczelarzy Zawodowych oraz Agencja Rynku Rolnego organizują uroczystą inaugurację ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej pod tytułem ,,Życie miodem słodzone’’. W trakcie spotkania o warunkach uczestnictwa w mechanizmie Wspólnej Polityki Rolnej , wspierającym działania promujące produkty rolne , opowie przedstawiciel Agencji Rynku Rolnego. Natomiast smaku dodadzą miodowe impresje Marty Gesler.
Projekt kampanii to rezultat nowatorskiego wykorzystania środków Unii Europejskiej na promocje miodu.
- Po wielu miesiącach starań Stowarzyszeniu Pszczelarzy Zawodowych jako reprezentantowi brzany pszczelarskiej w Polsce udało się uzyskać unijne dofinansowanie do programu promocji miodu i produktów pszczelich w ramach unijnego programu wsparcia wybranych sektorów przetwórstwa rolno – spożywczego. Program nazwaliśmy ,,Życie miodem słodzone’’ . Zatwierdzony przez komisje Europejską budżet programu opiewa na wartość 683 267 Euro – mówi Zbigniew Pęcak , członek zarządu Stowarzyszenia Pszczelarzy Zawodowych.


POWIĄZANE

18.12.2025 r., w godzinach porannych w Brukseli, odbyło się spotkanie przed szcz...

Europa musi teraz odpowiedzieć Bruksela była dziś świadkiem wydarzenia bez prece...

Polski biznes jest pełen obaw o przyszłość i nie są to bynajmniej irracjonalne l...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę