Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

Wiele dużych polskich firm rezygnuje z internetowej sprzedaży

3 grudnia 2015
Jak podał Dziennik Gazeta Prawna, sprzedaż w internecie rośnie. Jednak nie wszystkie sieci handlowe wchodzą w e-handel. „Nie" e-sprzedaży mówi m.in. Jula, rozwijająca się w Polsce szwedzka sieć sklepów dla majsterkowiczów.
Nie tylko Jula z premedytacją nie wchodzą w sprzedaż internetową. Jarosław Frontczak z firmy analitycznej PMR wskazuje również na Biedronkę, największą pod względem obrotów sieć handlu detalicznego w Polsce, i sieć Rossman, lidera rynku kosmetycznego.
Jak informuje DGP zdaniem eksperta przy polityce utrzymywania niskich cen w ramach całej sieci osiągnięcie przez sprzedaż internetową przychodów na poziomie zapewniającym rentowność takiego przedsięwzięcia może być problematyczna. To powoduje, że detaliści, którzy opierają sprzedaż na produktach ze średniej i niższej półki, nie decydują się na wejście w internet.
Z analiz Jeronimo Martins wynika, że polski klient zakupy żywnościowe w internecie robi nie z wyboru, a z przymusu, bo brakuje mu czasu.



POWIĄZANE

Główny Inspektorat Sanitarny wydaje coraz więcej ostrzeżeń publicznych dotyczący...

Uprawa soi przy wsparciu technologii – ciekawy kierunek dla polskich rolników Ar...

Najnowsze dane GUS pokazały zaskakująco wręcz dobre dane na temat aktywności dew...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę