Wiceprezes ZM Salus: Na rynku mięsa zaostrzyła się walka o surowiec
16 sierpnia 2010
Wyniki operacyjne zakładów mięsnych Salus, przy mniejszym obrocie w porównaniu z zeszłym rokiem, są porównywalne. Łukasz Andraszak tłumaczy, że miała na nie wpływ restrukturyzacja firmy a co za tym idzie cięcie kosztów i nowa strategia rozwoju - przygotowana na najbliższe 5 lat. Zakłada ona m.in. większe otwarcie na segment premium. - Wraz z grupami producenckimi chcemy w najbliższym czasie wdrożyć działania w tym segmencie - zdradza wiceprezes ZM Salus.
Zauważa, że coraz częściej klienci wybierają i szukają produktów wysokiej jakości. - Są one droższe, ale pomimo tego poszukiwane - ocenia Andraszak. - Pogoń za zyskiem spowodowała, że są firmy produkujące wędliny, w których jest 5 proc. mięsa! Moim zdaniem będą traciły rynki, jeśli nie zmienią strategii - dodaje.