biogaz_09_2025

Wiadomość

17 sierpnia 2009

Chcemy promować wieprzowinę wysokiej jakości przede wszystkim w Polsce – mówi Witold Choiński, prezes Związku Polskie Mięso. Przetwórcy i hodowcy nie wykluczają jednak, że przeprowadzą kampanię promocyjną także w dwóch, trzech krajach Unii Europejskiej, gdzie Polska eksportuje najwięcej mięsa wieprzowego. W czołówce tych państw są: Czechy, Litwa i Niemcy.

Hodowcy będą się starać o wsparcie z Brukseli. Jeżeli Unia zgodzi się dofinansować program promujący wieprzowinę, będzie to druga pod względem wartości kampania przeprowadzona przez Polaków. Na razie największą, za ponad 9 mln euro, realizuje Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich.
Rzeczpospolita


POWIĄZANE

Podczas Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia Członków została wybrana nowa Rada Nadz...

Coraz większą popularność zyskują nowoczesne produkty na bazie naturalnych skład...

Sens dokonującej się na naszych oczach rewolucji internetowej da się lepiej zroz...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę