Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

Warzywa królują w gazetkach sieci handlowych

3 grudnia 2015
Jak podał ,,Puls Biznesu'', to warzywa są tymi produktami, które mają przyciągnąć do sklepów kupujących.
- Pomidor jest przebojem tego roku - to nim sieci handlowe najczęściej kusiły klientów na stronach rozdawanych w sklepach gazetek promocyjnych.

W porównaniu z ubiegłym rokiem przesunęły się akcenty w strategii asortymentowej dyskontów, które po latach bardzo dynamicznego zdobywania rynku muszą zmagać się z rosnącą konkurencją Od początku roku widać zmianę strategii promocyjnej Biedronki. Świadczy to o nadziejach na zwiększenie koszyka zakupowego i częstotliwości odwiedzin klientów, tym bardziej że sprzedaż porównywalna sieci spada.
Jak informuje Puls Biznesu w gazetkach wszystkich sieci dyskontowych wyraźnie (o 4 pkt. proc.) wzrósł udział produktów FMCG (dobra szybkozbywalne, w tym przetworzone artykuły spożywcze), które odbierają miejsce produktom non food, takim jak odzież czy artykuły sezonowe.
W tym roku, przede wszystkim w gazetkach najmniejszych sklepów, widoczne jest też wyraźne zmniejszenie promocji artykułów pod marką własną. Znacznie mniej miejsca markom własnym (2 proc. wobec 6 proc. rok wcześniej) poświęciłnatomiast hipermarketowy Real. Zbliżył się tym samym pod względem ich udziału do francuskiego Auchan, który jest w trakcie wcielania Reala do swojej sieci.


POWIĄZANE

Główny Inspektorat Sanitarny wydaje coraz więcej ostrzeżeń publicznych dotyczący...

Uprawa soi przy wsparciu technologii – ciekawy kierunek dla polskich rolników Ar...

Najnowsze dane GUS pokazały zaskakująco wręcz dobre dane na temat aktywności dew...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę