OPOLAGRA_2025
AgroShow_05_2025_Zielone

Udana kampania

21 grudnia 2006

To była pierwsza kampania po wejściu w życie reformy unijnego rynku cukru. Nie było łatwo, ale wyniki i tak są lepsze niż prognozy sprzed kilku miesięcy.

Kończąca się kampania była trudna, bo dokuczała susza i po raz pierwszy skub był prowadzony według unijnych regulacji. Mimo to wyniki nie są najgorsze.

W kraju kampania cukrownicza zakończy się na początku stycznia, na Lubelszczyźnie- już w tym tygodniu.

Wszystkie, polskie cukrownie kupią w tym roku ponad 4 miliony ton buraków. To mniej niż w roku ubiegłym, ale nie tylko z tego powodu tegoroczna produkcja cukru będzie mniejsza niż w latach ubiegłych.

Krajowa Spółka Cukrowa podsumowuje tegoroczna kampanię i myśli o dalszej restrukturyzacji. Czyli między innymi o koncentracji produkcji- a to niestety oznacza zamykanie kolejnych cukrowni.


POWIĄZANE

Stowarzyszenie "Otwarte Klatki" to organizacja która od lat uderza w polskiego r...

Zdrowie roślin jest podstawą życia i bezpieczeństwa żywnościowego, a zatem stano...

Według systemu informacyjnego FGIS "Argus-Fito" od początku 2025 roku od 7 maja ...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę