biogaz, biometan, biopaliwa_ptak 2025

Świeże mięso i kawa królują w gazetkach promocyjnych

3 grudnia 2015
Sieci handlowe walczą o klientów głównie świeżym mięsem i kawą. Rzadziej niż przed rokiem promują też marki własne - informuje "Puls Biznesu".
W wielkonakładowych gazetkach sieci marketów i dyskontów król jest tylko jeden - łopatka wieprzowa. Jak wynika bowiem z analiz agencji badawczej ABR Sesta, w takich wydawnictwach zdjęcie płatu świńskiego mięsa pojawiło się w ub.r. 572 razy, bardzo często na pierwszych stronach.
Za łopatką w zestawieniu najpopularniejszych towarów były filety z piersi kurczaka, szynka bez kości, ćwiartki z kurczaka i pomidory. Zaś wśród produktów markowych niepodzielnie królowały kawy koncernu Mondelez.
Po raz kolejny spadła też liczba promowanych w gazetkach artykułów marek własnych, produkowanych na zamówienie sieci. Najmocniej ich promocję ograniczyły dyskonty - o 5 pkt proc. w skali roku.
Marki własne są już dobrze znane klientom sieci dyskontowych, dlatego sklepy nie potrzebują zachęcać do ich wypróbowania, obniżając ceny - wyjaśnia wiceprezes ABR Sesta Marcin Dobek.
Agencja badawcza wzięła pod lupę asortyment prezentowany w zeszłym roku w ponad 4,6 tys. gazetek sieci spożywczych.



POWIĄZANE

Już chyba tylko nieliczni kibice reprezentacji Polski pamiętają czasy, kiedy Bia...

Dobrze konserwowany kombajn do ziemniaków ma kluczowe znaczenie dla udanych zbio...

BABKA JAJOWATA - Jak działa, jak ją stosować i z czym najlepiej łączyć Do potraw...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę