A_BIO_AGRO_950

Supermarkety zahamowały spadki

3 grudnia 2015
Puls Biznesu podaje, że klienci wydają coraz więcej pieniędzy w supermarketach, a mniej w hipermarketach. Jednak nadal zakupy robią przede wszystkim w dyskontach.
Sprzedaż hipermarketów spada, dyskontów rośnie a supermarkety trzymają się mocno - tak wyglądał polski rynek handlowy w trzecim kwartale tego roku. Według przywoływanych przez giełdową Emperię danych Nielsena, w ostatnim kwartale supermarkety zwiększyły sprzedaż o 4,4 proc. w porównaniu z ubiegłym rokiem.
Jak informuje Puls Biznesu cały segment supermarketów, w którym aktywne są m.in. Tesco, Carrefour, Simply (należące do Auchan), E.Leclerc, Intermarche czy Polomarket, wychodzi na prostą po spadkach sprzedaży o 0,3 proc. r/r, zanotowanych w drugim kwartale.



POWIĄZANE

„Nie żądamy przywilejów. Domagamy się prawa do pracy, do rozwoju, do stabilności...

Wiosna to nie tylko czas na przygotowania do sezonu turystycznego, ale też dosko...

Specjalistka ds. żywienia mówi o szkodliwych mitach dietetycznych  Dieta bezglut...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę