Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

Rusza kampania promocyjna polskiej eko-żywności

31 stycznia 2015
,,Puls Biznesu'' podał, że Ogólnopolskie Stowarzyszenie Przetwórców i Producentów Produktów Ekologicznych "Polska Ekologia" planuje kampanię promocyjną w USA, Japonii oraz Singapurze.
Dotychczas polska żywność ekologiczna nie doczekała się kampanii promocyjnej na tak dużą skalę. Oprócz udziału w targach przewidziane są działania PR oraz marketing bezpośredni, czytamy w Pulsie Biznesu.

Rynek żywności ekologicznej w Polsce wart jest około 700 mln złotych, w Japonii 1,4 mld dolarów. Zdecydowanie największy potencjał istnieje w przypadku rynku amerykańskiego - jest on 25 razy większy od rynku Japońskiego.

Jak informuje Puls Biznesu, Polacy wydają przeciętnie 4 euro na żywność w ciągu roku. Czesi oraz Niemcy odpowiedni 8 oraz 80 euro.


POWIĄZANE

20 listopada 2024 roku, w Warszawie odbyło się VI Posiedzenie Krajowej Rady Izb ...

Minister Polityki Agrarnej i Żywności Ukrainy Witalij Koval oraz Minister Rolnic...

Według stanu na 20 listopada od początku tego miesiąca koleją na Ukrainie przewi...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę