A_BIO_AGRO_950

Rusza kampania promocyjna polskiej eko-żywności

31 stycznia 2015
,,Puls Biznesu'' podał, że Ogólnopolskie Stowarzyszenie Przetwórców i Producentów Produktów Ekologicznych "Polska Ekologia" planuje kampanię promocyjną w USA, Japonii oraz Singapurze.
Dotychczas polska żywność ekologiczna nie doczekała się kampanii promocyjnej na tak dużą skalę. Oprócz udziału w targach przewidziane są działania PR oraz marketing bezpośredni, czytamy w Pulsie Biznesu.

Rynek żywności ekologicznej w Polsce wart jest około 700 mln złotych, w Japonii 1,4 mld dolarów. Zdecydowanie największy potencjał istnieje w przypadku rynku amerykańskiego - jest on 25 razy większy od rynku Japońskiego.

Jak informuje Puls Biznesu, Polacy wydają przeciętnie 4 euro na żywność w ciągu roku. Czesi oraz Niemcy odpowiedni 8 oraz 80 euro.


POWIĄZANE

Pan Grzeogorza Jedamski, rolnik emeryt od kilku lat zabiego o sprawiedliwą wysok...

Chaber bławatek (Centaurea cyanus L.), nazywany potocznie bławatkiem, to jeden z...

Amerykańska Agencja ds. Żywności i Leków (FDA) oraz Centrum Kontroli i Prewencji...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę