Biogas Poland 2025 950
biogaz, biometan, biopaliwa_ptak 2025

Poziom obsługi klientów lekko spadł

5 stycznia 2016
Tegoroczna, czwarta edycja badania jakości obsługi w polskich sieciach handlowych po raz pierwszy wypadła gorzej niż poprzednia - pisze "Puls Biznesu".
To skutek kryzysu, ale handlowcy już zaczęli odrabiać straty - pociesza prowadząca te badania szwedzka firma doradcza Daymaker.
Poziom obsługi klientów w Polsce lekko spadł w porównaniu z 2013 r., ale wciąż jest wyższy niż w 2012 r. - zauważa Sofia Valentin z polskiego oddziału Daymakera.
Jak wyjaśnia, na skutek kryzysu w zeszłym roku w polskiej branży nikt tak naprawdę nie decydował się na nowe inwestycje czy projekty, także te dotyczące obsługi klientów i szkolenia pracowników.
Jest jednak nadzieja na poprawę.
Od czwartego kwartału 2013 r. widzimy zmianę trendu, a obsługa klientów stała się jednym z priorytetów dla sieci i wszyscy się na niej koncentrują - wskazuje Valentin.
Brak inwestycji w ub.r. wyraźnie widać w tegorocznych badaniach, ale jestem pewna, że energia wkładana obecnie w obsługę klientów zaprocentuje w następnej edycji badania - ocenia przedstawicielka Daymakera



POWIĄZANE

Chociaż bywa przez wielu niedoceniane, to wino deserowe naprawdę potrafi zaskocz...

Znakowanie laserowe przestaje być technologią niszową i staje się kluczowym elem...

Mączka bazaltowa to drobno zmielona skała wulkaniczna, która od lat znajduje zas...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę