Spoty radiowe prezentują prawa przysługujące pasażerom linii lotniczych, a także prawa w sytuacjach związanych z turystyką, telekomunikacją i kredytami. Spoty mają formę krótkich rozmów między konsumentką a reprezentantem firmy, urzędnikiem czy sprzedawcą, u których konsumentka dochodzi swoich praw. Spoty odsyłają po szersze informacje na stronę Federacji Konsumentów (www.federacja-konsumentow.org.pl), partnera kampanii. Wszystkie spoty powstały przy współpracy z Grupą Kreatywną Radia ZET.
Kampania potrwa do 7 sierpnia. We wszystkich zaangażowanych stacjach radiowych zaplanowane zostały 62 emisje spotów.
Spoty radiowe na temat praw konsumenta w Unii Europejskiej prezentowane są w ramach kampanii "Sprawdź, jakie masz prawa" finansowanej przez Unię Europejską. Kampania rozpoczęła się 16 maja 2005 roku i potrwa do końca bieżącego roku. Realizowana jest przez agencję reklamową Upstairs Y&R, agencję public relations Headlines oraz Federację Konsumentów które wyłonione zostały w drodze otwartego przetargu w 2004r. W ramach kampanii "Sprawdź, jakie masz prawa" realizowana jest również kampania reklamowa w telewizji oraz kampania informacyjna na łamach "Gazety Wyborczej".