Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

Polskie mikroprzedsiębiorstwa chcą wchodzić na nowe rynki

23 grudnia 2015
Jak poinformował ,,Puls Biznesu'', 21 proc. polskich mikroprzedsiębiorstw chce rozszerzyć zasięg swojej działalności w ciągu dwóch lat. Obecnie na więcej niż jednym rynku działa 15 proc. mikroprzedsiębiorców. Z kolei aż 36 proc. spośród mikrofirm planuje rozszerzyć swój zasięg również poza granice kraju.

Dane przywoływane w "PB" pochodzą z badania przeprowadzonego przez Fundację Kronenberga, która działa przy banku City Handlowym. Polskie mikrofirmy najcześciej chcą wchodzić na rynek niemiecki (36 proc.), natomiast jeśli będą się rozwijać na nowych obszarach naszego kraju, to w pierwszej kolejności wybiorą Mazowsze (16 proc.), w drugiej Śląsk (13 proc.), a w trzeciej Wielkopolskę (11 proc.).


POWIĄZANE

Główny Inspektorat Sanitarny wydaje coraz więcej ostrzeżeń publicznych dotyczący...

Uprawa soi przy wsparciu technologii – ciekawy kierunek dla polskich rolników Ar...

Najnowsze dane GUS pokazały zaskakująco wręcz dobre dane na temat aktywności dew...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę