A_TSW_2026_950

Polskie jabłka będą promowane w Chinach i Egipcie

23 sierpnia 2013
Jak podała FAMMU/FAPA, konsorcjum w składzie Stowarzyszanie Polskich Dystrybutorów Owoców i Warzyw "Unia Owocowa" oraz Związek Sadowników RP przeprowadzą trzyletnią kampanię informacyjno-promocyjną dotyczącej jabłek pt. "Europejskie jabłka dwukolorowe".

Kampania realizowana będzie na terenie Chin i Egiptu, a celem kampanii jest zwiększenie sprzedaży dwukolorowych jabłek europejskich na rynku chińskim oraz egipskim o 5%. Szacowana całkowita wartość budżetu programu do wykorzystania to 5 mln euro netto (w tym koszty przygotowania i realizacji wszelkich działań w ramach programu, pomiar efektywności programu, koszty gwarancji bankowej, koszty ogólne oraz wynagrodzenie).
Program realizowany będzie w ramach mechanizmu Wspólnej Polityki Rolnej "Wsparcie działań promocyjnych i informacyjnych na rynkach wybranych produktów rolnych". Kampania ruszy najwcześniej od 5 maja 2014 roku i potrwa do zakończenia realizacji działań informacyjno-promocyjnych przez okres 36 miesięcy



POWIĄZANE

18.12.2025 r., w godzinach porannych w Brukseli, odbyło się spotkanie przed szcz...

Europa musi teraz odpowiedzieć Bruksela była dziś świadkiem wydarzenia bez prece...

Polski biznes jest pełen obaw o przyszłość i nie są to bynajmniej irracjonalne l...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę