OPOLAGRA_2025
AgroShow_05_2025_Zielone

Polska przysłonięta reklamami

20 kwietnia 2015
Przed laty Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej policzyła, że w Warszawie jest 21 tys. billboardów, podczas gdy np. w Paryżu 2 tys. Teraz jest zapewne ich więcej i właściwie zza reklam nie widać już prawie Polski - czytamy w "Gazecie Wyborczej".

W efekcie zaczęło się tworzyć społeczeństwo obywatelskie, które zapoczątkowało dyskusję o estetyce naszych miast. Zdaniem gazety, to dzięki płynących stąd inspiracji w kancelarii prezydenta Bronisława Komorowskiego powstał projekt ustawy krajobrazowej.

Powinna ona ostatecznie rozwiązać problem krzykliwych billboardów, szpetnych reklam na poboczach dróg i innych reklamowych potworków.

Obecnie nad ustawą pracuje parlament.


POWIĄZANE

Optymistycznych perspektyw dla polskiego handlu wciąż nie widać, wynika z Barome...

Ponad połowa (53%) opiekunów zwierząt w Polsce przyznaje, że w sytuacjach streso...

Poczta Polska uruchomiła niezwykłą pasiekę - z ulami wykonanymi z materiałów poc...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę