Ptak_Waw_CTR_2024

Poczta Polska gra o życiowe polisy

3 grudnia 2015
Poczta Polska chce podbić rynek ubezpieczeń. M.in. planuje zaistnieć na rynku ubezpieczeń życiowych - czytamy w "Pulsie Biznesu".
Poczta dysponuje największą w kraju siecią sprzedaży, liczącą 8 tys. placówek i zatrudniającą blisko 90 tys. pracowników. Od dłuższego czasu, wzorem poczty w Europie Zachodniej, chce tę sieć wykorzystać do zarabiania na polisach.

Dotychczas operator przeszkolił ze sprzedaży ubezpieczeń 5 tys. pracowników, a docelowo ubezpieczenia ma sprzedawać 10 tys. osób. Ze strategii poczty wynika, że w 2015 r. ubezpieczenia mają dać 120 mln zł przychodów z prowizji z tytułu sprzedaży ubezpieczeń majątkowych i na życie. Z szacunków gazety daje to, przy uwzględnieniu stawek rynkowych, nawet 1 mld zł składki ze sprzedaży polis.

Teraz Poczta Polska chce zaistnieć na rynku ubezpieczeń życiowych. Strategiczna decyzja o wyborze sposobu wejścia na ten rynek ma zostać podjęta do końca drugiego kwartału tego roku.




POWIĄZANE

Decyzja o zainstalowaniu kotła na ekogroszek może znacząco wpłynąć na komfort i ...

W minionym roku na polskich drogach w czasie Wszystkich Świętych doszło do 118 w...

Przechowywanie warzyw w odpowiednich warunkach to klucz do zachowania ich świeżo...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę