A_BIO_AGRO_950

Poczta Polska gra o życiowe polisy

3 grudnia 2015
Poczta Polska chce podbić rynek ubezpieczeń. M.in. planuje zaistnieć na rynku ubezpieczeń życiowych - czytamy w "Pulsie Biznesu".
Poczta dysponuje największą w kraju siecią sprzedaży, liczącą 8 tys. placówek i zatrudniającą blisko 90 tys. pracowników. Od dłuższego czasu, wzorem poczty w Europie Zachodniej, chce tę sieć wykorzystać do zarabiania na polisach.

Dotychczas operator przeszkolił ze sprzedaży ubezpieczeń 5 tys. pracowników, a docelowo ubezpieczenia ma sprzedawać 10 tys. osób. Ze strategii poczty wynika, że w 2015 r. ubezpieczenia mają dać 120 mln zł przychodów z prowizji z tytułu sprzedaży ubezpieczeń majątkowych i na życie. Z szacunków gazety daje to, przy uwzględnieniu stawek rynkowych, nawet 1 mld zł składki ze sprzedaży polis.

Teraz Poczta Polska chce zaistnieć na rynku ubezpieczeń życiowych. Strategiczna decyzja o wyborze sposobu wejścia na ten rynek ma zostać podjęta do końca drugiego kwartału tego roku.




POWIĄZANE

„Nie żądamy przywilejów. Domagamy się prawa do pracy, do rozwoju, do stabilności...

Wiosna to nie tylko czas na przygotowania do sezonu turystycznego, ale też dosko...

Specjalistka ds. żywienia mówi o szkodliwych mitach dietetycznych  Dieta bezglut...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę