biogaz_09_2025
biogaz, biometan, biopaliwa_ptak 2025

Nowe sklepy powstają głównie w centrach handlowych

3 grudnia 2015
Rzeczpospolita podała, że polskie centra handlowe różnią się ofertą sprzedawanych marek i nic nie wskazuje, żeby miało się to zmienić. Jednak w powszechnej opinii wszystkie mają to samo.
Centra handlowe decydują o kierunku rozwoju, jak i sposobie postrzegania branży. Ten trend utrzymuje się już od kilku lat.
Jak informuje Rzeczpospolita w Polsce jest już ok. 400 centrów handlowych, które w 2012 r. łącznie wygenerowały ponad 110 mld zł obrotów. Wciąż otwierane są kolejne, nawet na tak wydawałoby się nasyconych rynkach, jak chociażby warszawski.
Z badania Polskiej Rady Centrów Handlowych (PRCH) wynika, że najczęściej występującą w polskich centrach marką są salony prasowe Inmedio, które można znaleźć w 77 proc. obiektów. Kolejne są takie marki, jak CCC, Reserved czy Apart.



POWIĄZANE

Aleksandra Bednarek, sommelierka chleba, z wizytą w Polsce   Wielowymiarowa wizy...

W dzisiejszym świecie, gdzie tempo życia często utrudnia utrzymanie zdrowych naw...

Waszyngton, 12 sierpnia 2025 r. – Amerykański sekretarz rolnictwa Brooke L. Roll...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę