europejskie forum rolników 2025

Namierzą cię nawet przy kupowaniu pietruszki

5 stycznia 2016
Przed reklamą nie ma ucieczki. Wystarczy spojrzenie na monitor w supermarkecie, by natychmiast pojawiła się na nim promocja pasująca do naszego wieku, płci czy koloru oczu - stwierdza "Dziennik Gazeta Prawna".

Dzięki najnowszemu oprogramowaniu Intela - AIM Suite Video Analytics - zainstalowana w telewizorze kamera skanuje twarz i wie kto patrzy: ile ma lat, jakiej jest płci, jaki ma kolor włosów. Nie rejestruje obrazu, zbiera jedynie dane.

- Na podstawie analizy zebranych danych w ułamku sekundy możemy wyświetlić na ekranie reklamę produktu, który potencjalnie zainteresuje stojąca przed nim osobę - wyjaśnia Arkadiusz Hruszowiec z Intela. Możliwe jest też oszacowanie, które reklamy są najczęściej oglądane, a które wcale, jak długo i w którym miejscu sklepu.

Intel liczy, że rozwiązaniem zainteresują się firmy żyjące z marketingu w miejscach sprzedaży. Według szacunków CR Media Consulting 2 lata temu wartość rynku wyniosła ok. 40 mln zł, w przyszłym miała sięgnąć nawet 100-150 mln zł, choć kryzys może zaszkodzić tym prognozom.



POWIĄZANE

Gospodarstwa agroturystyczne coraz częściej poszukują innowacyjnych atrakcji, kt...

Protest | STOP likwidacji polskiego rolnictwa! | 14 kwietnia | godzina 10:00-12:...

W weekend sklepy czeka prawdziwy szturm. Polacy ruszą na świąteczne zakupy. Głów...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę