Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

Kampania mleczna

20 listopada 2007
Szykuje się kolejna wielka akcja promocyjna polskiego mleka. Wart kilkanaście milionów złotych przetarg został już rozstrzygnięty. Trzy letnia kampania promująca spożycie nabiału przez dzieci i młodzież ruszy na początku przyszłego roku.

W Polsce spożycie mleka znacznie odbiega od średniej europejskiej. Statystyczny Polak wypija co roku około 190 litrów mleka. Mieszkaniec Europy Zachodniej o 140 litrów więcej. Mleczarze tłumaczą, że barierą wzrostu spożycia artykułów mleczarskich jest wciąż niewielka zamożność społeczeństwa. Ale próbują to zmienić.

Pomóc mają kampanie promocyjne. Oprócz środków z dobrowolnego opodatkowania się branży na rzecz Funduszu Promocji Mleczarstwa też pieniądze z Unii Europejskiej. Bruksela przyznała Krajowemu Związkowi Spółdzielni Mleczarskich 9 miliony euro. Przetarg na wybór agencji reklamowej już rozstrzygnięto.

Waldemar Broś, KZSM: takie zdecydowane działania związane z promocją, czyli z telewizją, z radiem, z prasą mamy zaplanowane na luty przyszłego roku.

Oprócz tradycyjnych reklam w mediach mleczarze planują wielką akcję edukacyjno – informacyjną w szkołach. O zaletach spożywania nabiału mają przekonywać w bezpośrednim kontakcie z dziećmi i młodzieżą specjaliści.


POWIĄZANE

20 listopada 2024 roku, w Warszawie odbyło się VI Posiedzenie Krajowej Rady Izb ...

Minister Polityki Agrarnej i Żywności Ukrainy Witalij Koval oraz Minister Rolnic...

Według stanu na 20 listopada od początku tego miesiąca koleją na Ukrainie przewi...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę