A_BIO_AGRO_950

Firmy handlowe mniej zainteresowane Polską

5 stycznia 2016
Jak przypomina ,,Rzeczpospolita'', od połowy lat 90. XX w. Polska była dla firm handlowych jednym z najbardziej perspektywicznych rynków i dlatego przyciągała najwięcej inwestycji tego typu w Europie. Od kilku lat podejście handlowców się zmienia i pozycja naszego rynku systematycznie słabnie.
Według raportu firmy CBRE w tym roku inwestycje handlowe w naszym kraju planuje 14 proc. sieci, co daje Polsce 13. pozycję w zestawieniu obejmującym 60 państw. W 2010 r. mieliśmy czwarte miejsce, plany rozwoju na naszym rynku miało wtedy 34 proc. firm.
Czołowe pozycje w obecnej edycji - jak i w poprzednich - zajmują Niemcy. W tym roku aż 40 proc. ankietowanych firm planuje otwierać tam sklepy. Jeśli uwzględniane są odpowiedzi tylko firm europejskich, to wówczas wskaźnik rośnie do 70 proc.



POWIĄZANE

Według ekspertów, w nowym sezonie produkcja olejów roślinnych w Turcji spadnie d...

Copa-Cogeca ogłasza zwycięzców 6. Europejskiej Nagrody za Innowacje Spółdzielcze...

Czy wiesz, że istotą bezstresowego i owocnego sezonu żniw może być planowanie za...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę