A_BIO_AGRO_950

Drogie wino, tani sklep

28 października 2011
Biedronka z Lidlem biją się na wina. Przy okazji wykańczają importerów, bo doliczają tylko 5-proc. marżę - informuje "Gazeta Wyborcza".
Wina z wyższej półki to nowy trend w dyskontach. Większości koneserów szlachetnego trunku Biedronka czy Lidl kojarzyły się jeszcze niedawno z tanim winem na poziomie bułgarskiej Sophii. A teraz dyskonty robią promocje, dni win włoskich, francuskich, hiszpańskich.

W ostatnim roku już co piąta złotówka przeznaczona na zakup wina wydawana była w dyskontach. W 2011 r. ten udział się jeszcze powiększy. Branża jest zgodna, że polski rynek wina przechodzi rewolucję.



POWIĄZANE

W dniach 2–4 grudnia 2025 roku w Ptak Warsaw Expo odbędą się Międzynarodowe Targ...

Wygląda na to, że Bruksela na razie spanikowała i Parlament Europejski wycofuje ...

Zarząd Tarczyński S.A. podjął decyzję o odstąpieniu od przeprowadzenia oferty pu...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę