Ptak_Waw_CTR_2024

Doskonalenie standardów zarządzania w administracji rządowej

3 grudnia 2015
Departament Służby Cywilnej w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów rozpoczął rekrutację do nowego projektu systemowego pn. „Doskonalenie standardów zarządzania w administracji rządowej”. Projekt  ten adresowany do jednostek administracji rządowej na szczeblu województwa i powiatu, realizujących zadania w zakresie obsługi przedsiębiorców, a jego  celem jest  przede wszystkim wdrożenie nowoczesnych rozwiązań z zakresu zarządzania jakością i komunikacji z klientem zewnętrznym oraz wewnętrznym.
Formularz zgłoszeniowy i szczegółowe informacje  o projekcie dostępne są na stronie internetowej www.dsc.kprm.gov.pl

W przypadku zainteresowania udziałem w projekcie zgłoszenie należy przesyłać drogą elektroniczną do dnia 12 kwietnia 2013 r. wypełniając formularz i odsyłając go na adres:usprawnienia.pokl@kprm.gov.pl



POWIĄZANE

Prezydencka para żegnała się z rolnikami podczas ostatnich, 10-tych już Dożynek ...

15 września 2024 roku, tuż przed uroczystą mszą z okazji Dożynek Prezydenckich, ...

STANOWISKO ORGANIZAJI ROLNICZYCH STANOWIĄCYCH POLSKĄ DELEGACJĘ W COPA-COGECA W S...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę