Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

Doskonalenie standardów zarządzania w administracji rządowej

3 grudnia 2015
Departament Służby Cywilnej w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów rozpoczął rekrutację do nowego projektu systemowego pn. „Doskonalenie standardów zarządzania w administracji rządowej”. Projekt  ten adresowany do jednostek administracji rządowej na szczeblu województwa i powiatu, realizujących zadania w zakresie obsługi przedsiębiorców, a jego  celem jest  przede wszystkim wdrożenie nowoczesnych rozwiązań z zakresu zarządzania jakością i komunikacji z klientem zewnętrznym oraz wewnętrznym.
Formularz zgłoszeniowy i szczegółowe informacje  o projekcie dostępne są na stronie internetowej www.dsc.kprm.gov.pl

W przypadku zainteresowania udziałem w projekcie zgłoszenie należy przesyłać drogą elektroniczną do dnia 12 kwietnia 2013 r. wypełniając formularz i odsyłając go na adres:usprawnienia.pokl@kprm.gov.pl



POWIĄZANE

Główny Inspektorat Sanitarny wydaje coraz więcej ostrzeżeń publicznych dotyczący...

Uprawa soi przy wsparciu technologii – ciekawy kierunek dla polskich rolników Ar...

Najnowsze dane GUS pokazały zaskakująco wręcz dobre dane na temat aktywności dew...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę