Dobra Łaciata – pod taką nazwą ruszyła kampania śmietanek UHT produkowanych przez SM MLEKPOL z Grajewa. Jest to kontynuacja kampanii mleka „Dobre Łaciate”
Spółdzielnia Mleczarska MLEKPOL, lider na rynku śmietanek, właściciel marki „łaciate”, jako pierwsza na rynku występuje z komunikacją śmietanek UHT. Kampania pod nazwą DOBRA ŁACIATA podkreśla naturalność produktu i jego walory użytkowe. Potrwa do końca stycznia i obejmować będzie spoty telewizyjne (TVP1 , TVP2, POLSAT, TVN, POLSAT2, TV4, TVN7, TVP INFO) oraz reklamy w kobiecych magazynach poradnikowych (Poradnik Domowy, Claudia, Olivia, Świat kobiety). Dodatkowe wsparcie wizerunkowe zapewnia produkt placement w programach telewizyjnych „Pytanie na śniadanie” i „Dzień Dobry TVN”.
Komunikacja śmietanek jest kontynuacją kampanii mleka marki „łaciate” pod hasłem DOBRE ŁACIATE, która rozpoczęła się we wrześniu br. Kampania mediowa mleka obejmuje intensywne działania w TV – w głównych stacjach (TVP, TVN. POLSAT)
i stacjach niszowych, niestandardowe wsparcie w wysokonakładowej prasie kobiecej oraz akcje ambientowe.
MLEKPOL to największa polska spółdzielnia mleczarska. Obecnie w jej skład wchodzi 12 zakładów: macierzysty w Grajewie oraz zakłady w Kolnie, Mrągowie, Sejnach, Augustowie, Zambrowie, Bydgoszczy, Sokółce, Dąbrowie Białostockiej, Radomiu, Zwoleniu i Gorzowie. Jest producentem znanych i cenionych przez konsumentów marek „łaciate” i Milko. Najnowsza marką spółdzielni jest Mazurski Smak – grupa świeżych produktów mlecznych - twarogów, śmietany, mleka i masła.
8263155
1