Z wielką radością ogłaszamy początek II edycji konkursu „Dystrybutor na Medal”, która potrwa od 2 kwietnia 2012 roku do 31 marca 2013 roku.
Poprzednia edycja okazała się naszym wspólnym sukcesem, więc i tym razem liczymy na zaangażowanie i aktywny udział. W tym roku patronat medialny nad tym wydarzeniem objął Pierwszy Portal Rolny www.ppr.pl
Biorąc pod uwagę sugestie wielu dystrybutorów tak zmodyfikowaliśmy zasady II edycji, żeby jak najwięcej z Was miało szanse wziąć udział w rywalizacji o atrakcyjne nagrody i prestiż. Obok głównych nagród Złotego, Srebrnego i Brązowego Dystrybutora na Medal, wprowadziliśmy trzy nagrody specjalne za Debiut Roku, Sklepy Paszowe oraz sprzedaż produktów z linii Animki, a także nagrody dla mniejszych dystrybutorów, za aktywność w odpowiednich segmentach ilościowych.
Szczegółowe zasady konkursu przedstawimy na spotkaniach informacyjno-szkoleniowych w najbliższych tygodniach, będą je przekazywać opiekunowie klientów z działu sprzedaży dystrybucyjnej i marketingu, a także są one dostępne na stronie www.dystrybutornamedal.pl.
Wzorem poprzedniej edycji zapewniamy, że jest o co walczyć już od samego początku konkursu, a szczegóły dotyczące nagród będziemy ujawniać w najbliższych miesiącach.
Ogłoszenie laureatów konkursu nastąpi podczas uroczystej gali, która odbędzie się w pierwszej połowie 2013 roku.
Zachęcamy wszystkich dystrybutorów do aktywnego uczestnictwa, mając nadzieję, że zaproponowana formuła nie tylko pozwoli wielu z Was powalczyć o główne nagrody, ale także przyczyni się do rozwoju Państwa firm, bo „przyszłość zaczyna się dzisiaj, nie jutro”.