MERCOSUR1
TSW_XV_2025

Coraz więcej zakupów spożywczych on-line

3 grudnia 2015
Polak na zakupy spożywcze w internecie wydaje miesięcznie średnio 70 zł. Coraz więcej firm chce mieć w tym udział - informuje "Gazeta Wyborcza".
Jak wynika z badania firmy Gemius, liczba internautów robiących zakupy spożywcze w sieci cały czas rośnie. Dwa lata temu było to 8 proc. wszystkich internautów, rok temu - 13, a obecnie już 25 proc.
Polacy najchętniej kupują w e-sklepach marek kojarzonych z artykułami spożywczymi: Alma, Tesco czy Piotr i Paweł. Zakusy na głodnych internautów robią również kolejne firmy niezwiązane dotąd z branżą spożywczą: Merlin.pl czy InPost.


POWIĄZANE

W ostatnich latach przemysł rozrywkowy w Polsce przechodzi dynamiczne zmiany. Dz...

W dzisiejszym świecie, w którym technologia jest nieodłącznym elementem życia co...

W dzisiejszym świecie zmiany w gospodarce zachodzą w zastraszającym tempie. Prze...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę