FAMMU/FAPA posała, że w sezonie 2012/2013 Australijczycy wyeksportowali 200,6 tys. ton mięsa jagnięcego o wartości 1,13 mld USD, tj. o 4 proc. większej niż w sezonie 2011/12. Wzrost eksportu wynikał przede wszystkim z większej sprzedaży do Chin oraz na Bliski Wschód.
Wartość wyeksportowanego mięsa do Chin zwiększyła się o 24 proc. do 147,5 mln USD. Wolumen dostaw w tym kierunku wzrósł natomiast o 38 proc. Wywóz australijskiej jagnięciny na Bliski Wschód zwiększył się o 37 proc. do około 59 tys. ton. Wartość wysłanego mięsa do tego regionu świata wyniosła 308,1 mln USD. Znaczny udział w tym eksporcie miały dostawy do Bahrajnu, które zwiększyły się z zaledwie 229 ton w sezonie 2011/2012 do 9,7 tys. ton w sezonie 2012/2013. Dla porównania handel jagnięciną ze Stanami Zjednoczonymi był dość słaby. Eksport w ujęciu ilościowym wzrósł co prawda o 7 proc. do 37,5 tys. ton, jednakże wartość tego handlu wyniosła 303,5 mln USD, czyli pozostała na podobnym poziomie w stosunku do sezonu 2011/2012.
W minionym sezonie Australijczycy wyeksportowali także 144,1 tys. ton mięsa baraniego o wartości 512,6 mln USD, tj. o 28 proc. większej niż w poprzednim sezonie. O wielkości handlu i tym razem zadecydowały zwiększone wysyłki baraniny do Chin. W sezonie 2012/2013 Australijczycy dostarczyli do Państwa Środka 35,9 tys. ton mięsa baraniego, tj. pięciokrotnie więcej niż w sezonie 2011/2012. Wartość tego eksportu zwiększyła się o 166 proc. do 92,4 mln USD. W omawianym okresie wzrósł o 16 proc. eksport australijskiej baraniny do krajow Bliskiego Wschodu. Wartość tego eksportu obniżyła się jednak o 1 proc. do 170,3 mln USD.