europejskie forum rolników 2025

874 mln zł na energetyki

22 stycznia 2015
,,Rzeczpospolita'' podała, że w okresie od listopada 2013 r. do października 2014 r. Polacy wydali na energetyki łącznie 874 mln zł. To o 10,5 proc. więcej, niż przed rokiem - wynika z danych Nielsena.
Najpopularniejszym napojem energetycznym pod względem procentowych udziałów w sprzedaży (dane za październik 2014 r.) jest Black (19,1 proc.). Na drugim miejscu plasuje się Red Bull (17,6 proc.), a na trzecim Tiger, który ma 12 proc. udziałów w rynku. Na pozostałe energetyki przypada 51,3 proc. rynku.

Marki energetyków plasują się jednak daleko, jeśli porównamy ich wartość z wartością pozostałych polskich marek napojowych. Warty 37,4 mln zł Black oraz Tiger (o wartości 27,8 mln zł) plasują się w tyle za pierwszym w zestawieniu Tymbarkiem (466,9 mln zł), a także markami Żywiec Zdrój (428,6 mln zł) i Kubuś (188,8 mln zł). Dane te pochodzą z rankingu marek "Rzeczpospolitej" z 2014 r.


POWIĄZANE

W związku z wykryciem ognisk pryszczycy na terenie Słowacji i Węgier oraz ryzyki...

Decyzja prezydenta Stanów Zjednoczonych Donalda Trumpa wprowadzająca szeroko zak...

Państwa członkowskie UE zdecydowaną większością głosów zatwierdziły dzisiaj cła ...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę