Biogas Poland 2025 950
biogaz, biometan, biopaliwa_ptak 2025

874 mln zł na energetyki

22 stycznia 2015
,,Rzeczpospolita'' podała, że w okresie od listopada 2013 r. do października 2014 r. Polacy wydali na energetyki łącznie 874 mln zł. To o 10,5 proc. więcej, niż przed rokiem - wynika z danych Nielsena.
Najpopularniejszym napojem energetycznym pod względem procentowych udziałów w sprzedaży (dane za październik 2014 r.) jest Black (19,1 proc.). Na drugim miejscu plasuje się Red Bull (17,6 proc.), a na trzecim Tiger, który ma 12 proc. udziałów w rynku. Na pozostałe energetyki przypada 51,3 proc. rynku.

Marki energetyków plasują się jednak daleko, jeśli porównamy ich wartość z wartością pozostałych polskich marek napojowych. Warty 37,4 mln zł Black oraz Tiger (o wartości 27,8 mln zł) plasują się w tyle za pierwszym w zestawieniu Tymbarkiem (466,9 mln zł), a także markami Żywiec Zdrój (428,6 mln zł) i Kubuś (188,8 mln zł). Dane te pochodzą z rankingu marek "Rzeczpospolitej" z 2014 r.


POWIĄZANE

Jak co tydzień, amerykański Departament Rolnictwa (USDA) publikuje swoje raporty...

Nowy unijny budżet na lata 2028–2034 to prawdziwy cios dla polskiej wsi. Polska ...

Kierowane przez Stefana Krajewskiego (PSL) ministerstwo rolnictwa forsuje projek...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę