MERCOSUR1

1 lutego br. wystartowały „Familijne Wtorki Filmowe”

4 lutego 2025
1 lutego br. wystartowały „Familijne Wtorki Filmowe”

1 lutego br. wystartowały „Familijne Wtorki Filmowe” – kolejna odsłona uwielbianej akcji marki Familijne, należącej do portfolio firmy Colian. Tym razem miłośnicy dużego ekranu i chrupiących wafelków mogą skorzystać z wyjątkowych zniżek na bilety do wszystkich sieci kin w całej Polsce oraz wybranych kin niezależnych. Kampania promocyjna obejmuje m.in. działania w telewizji, radiu, digitalu, mediach społecznościowych oraz punktach sprzedaży.

„Familijne Wtorki Filmowe” to wyjątkowa akcja skierowana do wielbicieli kina i fanów wafli numer 1 w Polsce – idealnych zarówno do chrupania solo, jak i do dzielenia się z najbliższymi. Aby wziąć w niej udział, wystarczy kupić dwa dowolne opakowania wafli Familijne na jednym paragonie, zachować go, zarejestrować dokument na www.familijne.pl, a następnie odebrać kod umożliwiający zakup biletu na wtorkowy seans za jedyne 10 zł. Promocja obowiązuje w kinach sieci Multikino, Cinema City, Helios oraz w wybranych kinach niezależnych.

- Tegoroczna aktywacja konsumencka „Familijne Wtorki Filmowe” potrwa do 31 stycznia 2026 r. i obejmie zasięgiem około 200 kin w prawie 100 miastach w całej Polsce - podkreśla Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian, i dodaje: To aż 52 tygodnie intensywnych działań, ukierunkowanych na wsparcie rotacji produktu poprzez wielokanałową komunikację. Kampania została zaplanowana tak, aby maksymalnie zwiększyć zasięg i zaangażowanie konsumentów, wykorzystując różnorodne narzędzia – od promocji w punktach sprzedaży, przez digital, po media tradycyjne. Dzięki temu zapewnia kompleksowe wsparcie i spójność całej akcji.

 

Akcja będzie szeroko promowana w punktach sprzedaży, Internecie, przez wybranych influencerów, a także za pośrednictwem outdooru, telewizji, kin, w tym dedykowanych familijnych sal oraz specjalnie przygotowanego spotu radiowego. Więcej informacji na ten temat można znaleźć na stronie www.familijne.pl. Wideo promujące aktywację dostępne jest TUTAJ            

NOWOŚĆ Familijne Gofrowe wiśniowe!

To jednak nie koniec filmowych emocji i niezapomnianych wrażeń! Do oferty marki dołączyły nowe Familijne Gofrowe o smaku wiśniowym. To wyjątkowa propozycja, która za sprawą wafelka gofrowego zachwyca niezwykłą chrupkością wzbogaconą lekkim kremem z dodatkiem soku wiśniowego. Ta idealna harmonia sprawi, że każdy seans stanie się jeszcze bardziej wyjątkowy.

Pamiętaj! Mus je schrupać… zanim znikną!

 

Producent: Colian Sp. z o.o.

Marka: Familijne

Produkt: Familijne Gofrowe o smaku wiśniowym, 140 g, cena det. ok. 5,49  zł/szt.

oprac, e-red, ppr.pl


POWIĄZANE

Na rynku soi na Ukrainie kontynuował się stopniowy wzrost cen.Na rynku krajowym ...

Poniżej prezentujemy Wystąpienie prezydenta Antónia Costy na konferencji prasowe...

W odpowiedzi na wystąpienie Zarządu Krajowej Rady Izb Rolniczych z 15 stycznia 2...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)Pracuj.pl
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę