Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

1,16 mln euro na promocję polskiego mięsa

11 grudnia 2007
1,16 mln euro otrzyma polska Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego (UPPPM) na promocję polskiego mięsa poza Unią Europejską - poinformowała w poniedziałek Komisja Europejska (KE).

KE poinformowała o przyznaniu grantów w wysokości 19,6 mln euro na promocję unijnych produktów rolnych - w tym wina, owoców, mięsa i produktów zbożowych - w krajach trzecich, takich jak Chiny, Rosja czy USA.

Wśród 18 zwycięzców grantów jest program promocji polskiego mięsa zgłoszony przez Unię Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego, o łącznej wartości 2,322 tys euro. 50 proc. wartości programu, czyli 1.161 tys. euro, ma pochodzić z budżetu UE.

"Unijne produkty wysokiej jakości nie mają niczego do pozazdroszczenia swoim konkurentom na świcie. Musimy zwiększyć ich widoczność na rynkach zewnętrznych, to jest absolutnie konieczne. Inwestując w kampanie promocyjne i informacyjne na rzecz naszych produktów rolnych w krajach trzecich, Unia Europejska pokazuje, jak bardzo jest zdeterminowana, by sprostać temu wyzwaniu" - oświadczyła w komunikacie prasowym komisarz ds. rolnictwa Marian Fischer Boel.


POWIĄZANE

Analitycy Conab spodziewają się, że całkowite zbiory plonów w Brazylii w sezonie...

Post szacuje, że produkcja jabłek, gruszek i winogron stołowych w Chinach wzrośn...

Trwają żniwa kukurydziane. W regionach, w których rozpoczęły się najwcześniej, r...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę