Ptak_Waw_CTR_2024
TSW_XV_2025

Sokół w telewizji

17 stycznia 2006

Rusza ogólnopolska kampania reklamowa sera „Sokół”, produkowanego przez SM Mlekovita w Wysokiem Mazowieckiem.

Kampania sera Sokół przeprowadzona będzie na antenie Telewizji Polskiej (TVP1 i TVP2). W tych stacjach o 13 stycznia do 12 lutego w najlepszych godzinach oglądalności emitowany będzie film reklamowy pt. Ser Sokół.

Celem  produktowej kampanii reklamowej jest wzmocnienie świadomości marki „Sokół”, a także kreowanie jej wizerunku jako najwyższej jakości sera dojrzewającego oraz promocja spożycia produktów nabiałowych.

Ser podpuszczkowy dojrzewający Sokół produkowany jest przez SM Mlekovita od 1993 roku. Zastosowana technologia i użyte dodatki biopreparatów powodują, że produkty powstające w wyniku przemian białek i tłuszczów, laktozy i innych składników mleka nadają serowi Sokół  oryginalne walory smakowo-zapachowe oraz odżywcze.
Ser charakteryzuje się elastycznym, zwartym i jednolitym miąższem w całej masie. Posiada smak i zapach aromatyczny, łagodny i słodkawo-orzechowy, u sera starszego jest lekko pikantny. Ser jest produkowany w: 
-blokach o masie ok. 7 kg w folii tapetowej z logo firmy „ Mlekovita” 
-kawałkach o stałej wadze 350 g  z efektowną, kolorową  szatą graficzną

Ser Sokół jest naturalnym, starannie wytworzonym produktem o wysokiej zawartości potrzebnych dla organizmu związków mineralnych  i witamin.  Zawiera więcej witamin A, D, B2 i B12 oraz około sześć razy więcej wapnia (w przeliczeniu na 1 gram) niż inne produkty mleczarskie. Ser Sokół można podawać na wiele sposobów,  m.in.:  do kanapek, pizzy, founde, zapiekanek, spagetti , lasagne, sosów, zup, sałatek, jako składnik „półmiska serów”.

Ser podpuszczkowy dojrzewający  Sokół  dzięki wysokim walorom smakowym zyskał uznanie konsumentów krajowych i zagranicznych. Ser Sokół jest też laureatem IX edycji konsumenckiego konkursu „ Dobre bo polskie”.


POWIĄZANE

Po wybuchu choroby niebieskiego języka w Europie w 2023 r., wirus choroby niebie...

21 października br. OSM Piątnica rozpoczyna kampanię promującą śmietanę 18%. W s...

Pracownicy z terenów objętych powodzią zaczynają masowo sięgać po zwolnienia lek...


Komentarze

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Każdego dnia najnowsze artykuły, ostatnie ogłoszenia, najświeższe komentarze, ostatnie posty z forum

Najpopularniejsze tematy

gospodarkapracaprzetargi
Nowy PPR (stopka)
Jestesmy w spolecznosciach:
Zgłoś uwagę