Rusza ogólnopolska kampania reklamowa sera „Sokół”, produkowanego przez SM Mlekovita w Wysokiem Mazowieckiem.
Kampania sera Sokół przeprowadzona będzie na antenie Telewizji Polskiej (TVP1 i TVP2). W tych stacjach o 13 stycznia do 12 lutego w najlepszych godzinach oglądalności emitowany będzie film reklamowy pt. Ser Sokół.
Celem produktowej kampanii reklamowej jest wzmocnienie świadomości marki „Sokół”, a także kreowanie jej wizerunku jako najwyższej jakości sera dojrzewającego oraz promocja spożycia produktów nabiałowych.
Ser podpuszczkowy dojrzewający Sokół produkowany jest przez SM Mlekovita od 1993 roku. Zastosowana technologia i użyte dodatki biopreparatów powodują, że produkty powstające w wyniku przemian białek i tłuszczów, laktozy i innych składników mleka nadają serowi Sokół oryginalne walory smakowo-zapachowe oraz odżywcze.
Ser charakteryzuje się elastycznym, zwartym i jednolitym miąższem w całej masie. Posiada smak i zapach aromatyczny, łagodny i słodkawo-orzechowy, u sera starszego jest lekko pikantny. Ser jest produkowany w:
-blokach o masie ok. 7 kg w folii tapetowej z logo firmy „ Mlekovita”
-kawałkach o stałej wadze 350 g z efektowną, kolorową szatą graficzną
Ser Sokół jest naturalnym, starannie wytworzonym produktem o wysokiej zawartości potrzebnych dla organizmu związków mineralnych i witamin. Zawiera więcej witamin A, D, B2 i B12 oraz około sześć razy więcej wapnia (w przeliczeniu na 1 gram) niż inne produkty mleczarskie. Ser Sokół można podawać na wiele sposobów, m.in.: do kanapek, pizzy, founde, zapiekanek, spagetti , lasagne, sosów, zup, sałatek, jako składnik „półmiska serów”.
Ser podpuszczkowy dojrzewający Sokół dzięki wysokim walorom smakowym zyskał uznanie konsumentów krajowych i zagranicznych. Ser Sokół jest też laureatem IX edycji konsumenckiego konkursu „ Dobre bo polskie”.