Mlekovita to marka bardzo aktywna w zakresie nowości w różnych kategoriach produktów mleczarskich. Jedną z nich jest kategoria jogurtów. Jogurty Mlekovity znalazły się w ścisłej czołówce najbardziej rozpoznawalnych i lubianych produktów w Polsce, w piątej edycji "Badania 3D", zrealizowanego w 2010 r przez Dom Mediowy Mindshare Polska, w ramach którego zbadane zostały preferencje zakupowe Polaków i kondycje najpopularniejszych marek.
Wprowadzona z sukcesem w 2008 roku linia jogurtów pitnych pod nazwą POLSKIE notuje z roku na rok dynamiczny rozwój (10 % wzrostu w 2010 w stosunku do roku 2009), i co roku jest wzbogacana o nowe rozwiązania technologiczne, np. w roku 2009 obok gramatury 200 g i 250 g wprowadzono gramaturę 400 g, w 2010 roku jogurty z OMEGA 3, a w 2011 nową linię produktową MENU B o zerowej zawartości tłuszczu.
Dzięki nowej, uruchomionej na początku bieżącego roku FABRYCE PRODUKTÓW FERMENTOWANYCH, Mlekovita oferuje konsumentom nowość - jogurty POLSKIE w kubkach tzw. łyżeczkowe. Jogurty POLSKIE wyprodukowane są z najwyższej jakości surowca, a ich doskonały, kremowy smak osiągnięto dzięki innowacyjnej, unikalnej technologii wytwarzania. Nowe jogurty w swoim bogatym składzie zawierają kawałki owoców, białka mleka oraz żywe bakterie jogurtowe, nie zawierają natomiast konserwantów. Dostępne w najbardziej popularnych na rodzimym rynku wariantach smakowych – tradycyjnych polskich owoców: truskawki, wiśni, maliny i owoców leśnych, oraz najbardziej popularnej i optymalnej gramaturze 150 g. Jogurty POLSKIE polecane są przede wszystkim bezpośredniego spożycia oraz jako składnik tzw. deserów „na zimno”.
W ramach uruchomionej inwestycji Mlekovita planuje także produkcję jogurtów o zerowej zawartości tłuszczu pod nazwą MENU B oraz wprowadzenie nowej linii jogurtów przeznaczonych dla dzieci.
MLEKOVITA to największa mleczarska grupa kapitałowa w Polsce i niekwestionowany lider branży. Grupa MLEKOVITA jest firmą ze 100-procentowym kapitałem polskim, o długoletniej tradycji i z ustaloną marką nie tylko na rynku polskim, ale również za granicą. Tworzą ją zakłady zajmujące się przetwórstwem i dystrybucją wyrobów mleczarskich: macierzysty w Wysokiem Mazowieckiem, a także w Bielsku Podlaskim, Morągu, Zakopanem, Lubawie, Działdowie, Pilicy i Baranowie oraz magazyny dystrybucyjne w Chrzanowie, Kluczborku, Kowalewie Pomorskim, Piasecznie, Wyszkowie, Łodzi, Białymstoku, Brzesku, Goręczynie i Wolsztynie. Wytwarza szeroki asortyment markowych produktów (ponad 300,w tym m.in.: sery twarde dojrzewające typu holenderskiego, szwajcarskiego i angielskiego, sery topione i wędzone, sery sałatkowo – kanapkowe, serek ziarnisty, sery mozzarella, mleka UHT o zróżnicowanej pojemności i zawartości tłuszczu, mleka pasteryzowane, śmietanki UHT, mleczka zagęszczone, mleczka smakowe, kefiry, jogurty, maślanki, twarogi i twarożki smakowe, śmietany i śmietanki, masła i miksy maślane, mleka w proszku oraz serwatkę w proszku), które są liderami kategorii w branży (np. mleko POLSKIE w butelce, mleko WYPASIONE, ser FAVITA, ser SOKÓŁ, masło ekstra POLSKIE, itp.) i za swój największy sukces uznaje przede wszystkim satysfakcję klientów. Najwyższa jakość oferowanych produktów zdobyła uznanie i zaufanie klientów, czego dowodem jest utrzymywana od lat pozycja lidera w Polsce oraz lidera eksportu wśród przedsiębiorstw branży mleczarskiej. Efektywność zarządzania i osiągane rokrocznie coraz lepsze wyniki finansowe, bezpośrednio przekładają się na systematyczny wzrost wartości marki, która według najnowszego rankingu opublikowanego przez dziennik RZECZPOSPOLITA jest obecnie najcenniejszą marką produktów spożywczych w kraju oraz najdroższą marką na Podlasiu.
6711923
1